توقیف خودروی پژو با 10 کیلو گرم تریاک در بهشهر

 فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف 10 کیلو گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو پارس و دستگیری 2 سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد . به گزارش حرف آنلاین، ابراهیم شجاعی با اعلام این خبر،گفت : در پی کسب خبری مبنی بر حمل و جابجایی مقدار قابل توجهی مواد مخدر توسط سرنشینان یک […]

IMAGE11534066037993

 فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف 10 کیلو گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو پارس و دستگیری 2 سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد .

به گزارش حرف آنلاین، ابراهیم شجاعی با اعلام این خبر،گفت : در پی کسب خبری مبنی بر حمل و جابجایی مقدار قابل توجهی مواد مخدر توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو ، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را شناسایی و در عملیاتی ضربتی خودروی آنان را در حین تردد در جاده اصلی رستمکلا متوقف کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: در بازرسی از خودروی این سوداگران مرگ 10 کیلو گرم تریاک کشف شد .

وی خاطر نشان کرد : متهمان که هر دو اهل و ساکن استان گلستان بوده اند پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند .

سرهنگ شجاعی در خاتمه با بیان این که مواد مخدر یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده هاست، از شهروندان خواست: برای مبارزه با این پدیده شوم و عانلان سودجوی مواد مخدر، در صورت مشاهده هرگونه موادد مشکوک مراتب را سریعا& به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اطلاع دهند.