توقیف خودروی زانتیا حامل مواد مخدر در محور هراز آمل

رئیس پلیس راه استان از کشف 6 کیلو گرم مواد مخدر از یک دستگاه خودروی زانتیا در محور هراز خبر داد. به گزارش حرف آنلاین به نقل از پلیس مازندران، ، سرهنگ علیرضا قدمی در تشریح این خبر، گفت: ماموران پلیس راه مستقر در محور هراز در حین اجرای ماموریت به یک دستگاه خودروی زانتیا […]

IMAGE11526447899026

رئیس پلیس راه استان از کشف 6 کیلو گرم مواد مخدر از یک دستگاه خودروی زانتیا در محور هراز خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین به نقل از پلیس مازندران، ، سرهنگ علیرضا قدمی در تشریح این خبر، گفت: ماموران پلیس راه مستقر در محور هراز در حین اجرای ماموریت به یک دستگاه خودروی زانتیا در حال تردد در این محور مشکوک شدند .

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف کرده و در بازرسی از آن موفق 6 کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف کردند .

سرهنگ قدمی در ادامه از دستگیری دو سرنشین این خودرو خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو به پارکینگ منتقل شد .

وی در خاتمه با بیان این که برای ارتقاء امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری اجتماعی، پلیس با هرگونه ناامنی ها و معضلات اجتماعی برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد، گفت: دستیابی به امنیت پایدار مستلزم همکاری همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است .

رئیس پلیس راه مازندران در خاتمه از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد ناامنی و تخلف از سوی هنجار شکنان مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .