توزیع 200 تن پرتقال و سیب برای شب عید در بازار مازندران

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران گفت: حدود 100تن پرتقال و 100 تن سیب برای شب عید در مرکز مازندران توزیع می‌شود تا بازار را پوشش دهد. این روزها نیز قیمت میوه در بازار مازندران رشد قابل توجهی یافته به‌طوری‌که سیب که در همه سفره‌ها وجود داشته در حال حاضر خرید آن در توان […]

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران گفت: حدود 100تن پرتقال و 100 تن سیب برای شب عید در مرکز مازندران توزیع می‌شود تا بازار را پوشش دهد.

این روزها نیز قیمت میوه در بازار مازندران رشد قابل توجهی یافته به‌طوری‌که سیب که در همه سفره‌ها وجود داشته در حال حاضر خرید آن در توان همه افراد نیست یا اینکه می‌توانند به تعداد محدودتری خریداری کنند.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران درباره قیمت میوه در بازار مازندران، گفت: قیمت امروز میوه در بازار مازندران شامل موز 11هزار، پرتقال تامسون 4هزار، پرتقال خونی 5 هزار، سیب‌زمینی 2 هزار و 500، پیاز  قرمز 5 هزار، گوجه 5 هزار، پیاز سفید وکاهو 4 هزار، سیب سفید دماوندی 9 تا 10، سیب قرمز 7 تا 8هزار، هویج 2 هزار،کلم بروکلی 6 هزار و500، خیارمحلی جویبار 7 تا 7 هزار و 500، خیار یزدی 5 هزار، انار 7 تا 7هزار و 500، کیوی درجه یک 6 تا 7 هزار و 500 و کدو 4 هزار تومان است.

امیرحسین فخرآوران افزود: با توجه به سیل خوزستان قیمت میوه در بازار مازندران افزایش یافت و پیش‌بینی این بوده که شاهد افزایش 20 درصدی قیمت کاذب میوه در بازار باشیم.

وی با تأکید بر اینکه کمبودی در زمینه بازار میوه در استان مازندران نداریم، تصریح کرد: میوه به فراوانی در بازار موجود است و تمهیدات لازم برای عرضه آن در تعطیلات نوروز اندیشیده شده است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران در پایان گفت: حدود 100 تن پرتقال و 100 تن سیب برای شب عید در مرکز مازندران توزیع می‌شود تا بازار را پوشش دهد.