تمدید قرارداد شاه مهره‌ها برای فصل بعد

باشگاه پرسپولیس تلاش هایش برای تمدید قرارداد برخی بازیکنان را شروع کرده تا گرفتار فضای مه آلود ایجاد شده از سوی برخی دلالان نشود. هنوز پرسپولیس قهرمان نشده و هنوز لیگ به پایان نرسیده اما دردسرهای مدیریتی برای فصل بعد شروع شده است. در واقع وسط گرفتاری های طاهری برای پرونده ژوزه و دیگر موارد […]

باشگاه پرسپولیس تلاش هایش برای تمدید قرارداد برخی بازیکنان را شروع کرده تا گرفتار فضای مه آلود ایجاد شده از سوی برخی دلالان نشود.

هنوز پرسپولیس قهرمان نشده و هنوز لیگ به پایان نرسیده اما دردسرهای مدیریتی برای فصل بعد شروع شده است. در واقع وسط گرفتاری های طاهری برای پرونده ژوزه و دیگر موارد موجود در روزهای پایان سال و البته جور کردن پول بازیکنان امسال پرسپولیس، طاهری باید به فکر آینده هم باشد و مذاکره با سید جلال حسینی، سروش رفیعی، کمال کامیابی نیا و … دقیقا موضوعی است که طاهری می داند با آن به مشکل برخورد می کند و در نقل و انتقالات تابستانی درگیری هایش بسیار زیادتر از همیشه و همه دیگران خواهد شد.

بازیکنان تیمی که احتمالا قهرمان می شود را همه می خواهند، از داخل ایران گرفته تا بیرون از کشور. نمونه برخی دردسرهای اینچنینی را پرسپولیس در مورد طارمی و رضاییان فصل قبل داشت که مشکلات زیادی ایجاد کرد و مشکلاتش تا همین حالا هم ادامه دارد و حتی برخی می گویند باشگاه ریزه اسپورت قصد شکایت دارد.

طاهری البته می کوشد که این مشکلات را از سر راه پرسپولیس بردارد اما اگر پرونده ژوزه مانوئل نبود بهتر می شد در این رابطه برنامه ریزی کرد و امور را به نتیجه رساند چرا که برای تمدید قرارداد باید پول نقد داشته باشی و بازیکن را راضی کند. در هر صورت اخبار و شایعه ها از همین حالا به راه افتاده اند و پیشنهادهای واقعی هم وسط انبوهی از شایعه ها از راه می رسند مخصوصا برای ستاره ها و به ویژه برای تیمی که قهرمان شده باشد.

طارمی، رامین رضاییان، کامیابی نیا، رفیعی، مسلمان، بیرانوند، محمد انصاری و … در پرسپولیس بیشترین چالش ها را برای تمدید قرارداد خواهند داشت هرچند با وجود برانکو و طاهری حل این بحران غیر ممکن به نظر نمی رسد. البته برخی از این بازیکنان با پرسپولیس قرارداد دارند اما باید توافق هایی صورت بگیرد.

به هر حال پرسپولیس اگر می خواهد برای فصل بعد هم مدعی قهرمانی و حتی صعود در لیگ قهرمانان آسیا به مراحل نهایی باشد باید از همین امروز برنامه تمدید قراردادها را در دستور کار خود بگذارد، پروژه ای که البته تا این لحظه به نتیجه نرسیده اما هنوز کاملا هم آغاز نشده است.