تمام احتمالات بقاء و سقوط خونه به خونه بابل

لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور در حالی به هفته پایانی خود نزدیک شده است که تیم امید فولاد خوزستان قهرمانی خود در فصل جاری رقابت‌ها را مسجل کرده است. به گزارش مازندلیگ، در قعر جدول نیز سقوط تیم امید صنعت نفت آبادان به لیگ دسته اول از هفته ها قبل مشخص شده بود ولی تکلیف […]

2

لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور در حالی به هفته پایانی خود نزدیک شده است که تیم امید فولاد خوزستان قهرمانی خود در فصل جاری رقابت‌ها را مسجل کرده است.

به گزارش مازندلیگ، در قعر جدول نیز سقوط تیم امید صنعت نفت آبادان به لیگ دسته اول از هفته ها قبل مشخص شده بود ولی تکلیف تیم دوم سقوط کننده را این هفته دو تیم امید خونه به خونه مازندران و امید ملوان بندر انزلی روشن خواهند کرد. دو تیمی که رقابت هفته گذشته شان با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

برتری خونه به خونه در آن دیدار سقوط امید ملوان بندر انزلی به لیگ یک را حتمی می کرد اما با تساوی دو تیم کار به هفته پایانی کشیده شد. هفته ای که امید ملوان باید در انزلی به مصاف امید ذوب آهن برود و امید خونه به خونه در بندر کنگ با البدر دیدار کند.حال تیم خونه به خونه با ۲۴ امتیاز و تفاضل گل منفی یک در رده دهم و ملوان با ۲۲ امتیاز و تفاضل گل منفی چهار در رده یازدهم جای دارند.دیدار های هفته پایانی طبق برنامه قرار بود امروز شنبه برگزار شود ولی برنامه بازی های این هفته به دلایلی نامعلوم توسط کمیته مسابقات به چهارشنبه این هفته موکول شد.در این گزارش قصد داریم تمام احتمالات بقاء و سقوط تیم امید خونه به خونه مازندران را مورد بررسی قرار دهیم.

اگر خونه به خونه مقابل البدر پیروز شود و تیم ملوان هر نتیجه ای مقابل ذوب آهن کسب کند خونه به خونه در لیگ باقی خواهد ماند و ملوان به لیگ یک سقوط خواهد کرد.اگر خونه به خونه مقابل البدر به تساوی دست یابد و یا حتی شکست بخورد و در بندرانزلی تیم ملوان هر نتیجه ای غیر از پیروزی مقابل ذوب آهن کسب کند باز هم خونه به خونه در لیگ باقی خواهد ماند و ملوان به لیگ یک سقوط خواهد کرد. اگر تیم خونه به خونه مقابل البدر به تساوی دست یابد و ملوان نتواند با اختلاف سه گل ذوب آهن را شکست دهد، خونه به خونه ماندنی خواهد شد و ملوان تیم سقوط کننده به لیگ یک خواهد بود.

احتمالات سقوط خونه به خونه به لیگ یک امیدها

اگر تیم خونه به خونه مقابل البدر بندرکنگ شکست بخورد و ملوان با هر نتیجه ای ذوب آهن را شکست دهد، خونه به خونه سقوط خواهد کرد و ملوان ماندنی می شود. اگر خونه به خونه مقابل البدر به تساوی دست یابد و تیم ملوان با اختلاف حداقل سه گل ذوب آهن اصفهان را شکست دهد، خونه به خونه سقوط می کند و ملوان در لیگ می ماند.با نگاهی به تمام این احتمالات می توان به خوبی دریافت تیم امید خونه به خونه مازندران از شانس بسیار بالایی برای بقا در لیگ برخوردار است و حتی با کسب حداقل امتیاز مقابل البدر نیز این شاگردان محمود تابی هستند که می توانند نگاهی امیدوارانه به آوردگاه انزلی داشته باشند.

دل مان قرص است که حریف این هفته ملوان، تیم ریشه‌دار ذوب آهن اصفهان می باشد. یقیناً نمی‌توان در خصوص تیمی که از مکتب سعید خان آذری، مدیرعامل با شخصیت و اخلاق مدار ذوب‌آهن بیرون آمده است، حتی یک درصد به تبانی و اتفاقات بیرون زمین فکر کرد. البته این مسئله دلیل بر این نیست که تیم ملوان به عنوان یکی از ریشه دارترین تیم های فوتبال کشور قصد دارد از طریق مسائل بیرون زمین به اهداف خود دست یابد. به انزلی چی های بااخلاق به دیده احترام خواهیم نگریست و شک نداریم دیدارهای آتی در دو شهر بندرکنگ و بندرانزلی به دور از هر گونه بی اخلاقی برگزار خواهد شد و ان شاالله هر تیمی که لایق بقاء در لیگ است به هدف خود دست یابد.

با این تفاسیر محمود تابی و شاگردانش باید بدون توجه به اتفاقات شهر انزلی، تمام فکر و ذکر خود را روی پیروزی مقابل البدر بندر کنگ معطوف کنند، تا انشاالله شاهد سقوط تیمی نباشیم که طی دو فصل گذشته به یک مقام قهرمانی و یک مقام سومی لیگ برتر امیدها دست یافته است.