تلویزیون میدان امام ساری «راز بقا» پخش می‌کند!

حرف آنلاین: در ساری ما و در میدان امام (ره)، که مدخل مرکز استان است، تلویزیون شهری جنب بانک صادرات به راه خود می‌رود و از دغدغه‌های خود فیلم پخش می‌کند. به گزارش خبرنگار بلاغ، چند روزی است که فضای استان مازندران عطرآگین وجود شهدای دلاور غواص این استان است که پس از قریب 30 […]

حرف آنلاین: در ساری ما و در میدان امام (ره)، که مدخل مرکز استان است، تلویزیون شهری جنب بانک صادرات به راه خود می‌رود و از دغدغه‌های خود فیلم پخش می‌کند.
تلویزیون میدان امام ساری همچنان «راز بقا» پخش می‌کند

به گزارش خبرنگار بلاغ، چند روزی است که فضای استان مازندران عطرآگین وجود شهدای دلاور غواص این استان است که پس از قریب 30 سال، با مظلومیت هرچه تمام‌تر مورد استقبال کم‌نظیر و حماسی مردم قدردان و متدین استان خود قرار گرفتند.

در تمام شهرهای مازندران، حضور این شهدای نامور و گمنام، موجی از شور و نشاط شهادت و ایثار و تکریم از فرزندان غیور و دریادل مازندرانی را به‌وجود آورد که در و دیوار این شهرها گویای دل‌گویه‌های پیر و جوان، دختر و پسر و زن و مرد مازندرانی است و رسانه‌ها هم در این مسیر، سنگ تمام گذارده و ساعاتی به تشییع شهدا در ساری نمانده که به ادای دین در حد توان خود پرداختند.

اما در ساری ما و در میدان امام (ره)، که مدخل مرکز استان است، تلویزیون شهری جنب بانک صادرات به راه خود می‌رود و از دغدغه‌های خود فیلم پخش می‌کند.

طبیعت و حیات وحش، خوب است، اما نه برای پخش چند روز و مکرر و درهنگامه‌ای که فضای فکر و ذهن و صفحات نگاه مردم خوب و غیرتمند این استان، تصاویر مظلومیت فرزندان غواص خود، که زنده زنده با دستان بسته به گور سپرده شده بودند، را قرار داده و این روزها چیزی را بالاتر از مظلومیت آنها مورد توجه خود قرار نمی‌دهد.

راستی، مسئول این گونه امور فرهنگی در استان و مرکز مازندران چه کسی و چه دستگاهی است، فارغ از مسئولیت انسانی و حقوقی مالک این تلویزیون شهری در مقابل بانک صادرات میدان امام ساری؟!/بلاغ