تقدیر از نفرات برترهفتمین المپياد فوریت‌های پزشکي کشور

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در نشست با اعضای تیم فوریت‌های پزشکي قطب شمال کشور که در هفتمين المپياد علمي، مهارتي فوریت‌های پزشكي كشور مقام سوم اين رقابت‌ها را كسب كردند از نفرات برتر اين تيم تجليل كرد. در این نشست که با حضور مدیر مرکز حوادث و  فوریت‌های پزشکي دانشگاه علوم پزشکي مازندران و […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در نشست با اعضای تیم فوریت‌های پزشکي قطب شمال کشور که در هفتمين المپياد علمي، مهارتي فوریت‌های پزشكي كشور مقام سوم اين رقابت‌ها را كسب كردند از نفرات برتر اين تيم تجليل كرد.

در این نشست که با حضور مدیر مرکز حوادث و  فوریت‌های پزشکي دانشگاه علوم پزشکي مازندران و جمعي از اعضاي تيم فوریت‌های پزشكي قطب شمال كشور برگزار شد دكتر سيد عباس موسوي رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران ضمن تبريك بابت کسب مقام در این رقابت‌ها از تعدادی از نفرات برتر این تیم تقدیر کرد.

گفتنی است در هفتمین المپیاد علمی مهارتي فوریت‌های پزشکي کشور و در پايان دو روز رقابت‌های فشرده که با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از تکنسین‌های فوریت‌های پزشکي در قالب  ده تيم ۱۰ نفره از  قطب های دانشگاهی کشور در روزهای ۲۲ و۲۳ آبان در تهران برگزار شد ، تیم منتخب قطب شمال کشور  پس از قطب های زنجان و خراسان موفق به کسب مقام سوم شد .

لازم به ذکر است که ۵ نفر از اعضای ۱۰نفره تیم فوریت‌های پزشکی قطب شمال از تکنسین‌های مرکز فوریت‌های پزشکي استان مازندران بودند.