تغییر ترکیب تیم‌های ملی تنیس روی میز

ترکیب تیم‌های ملی تنیس روی میز مردان و بانوان به دلیل در پیش بودن مسابقات قهرمانی آسیا بعد از حدود دو سال تغییر خواهد کرد. به گزارش مهر، لغو متوالی رقابت‌های بین المللی تنیس روی میز طی سال گذشته میلادی توقف در برنامه‌های داخلی تیم‌های ملی کشورمان را به همراه داشت طوری که به خاطر […]

ترکیب تیم‌های ملی تنیس روی میز مردان و بانوان به دلیل در پیش بودن مسابقات قهرمانی آسیا بعد از حدود دو سال تغییر خواهد کرد.

به گزارش مهر، لغو متوالی رقابت‌های بین المللی تنیس روی میز طی سال گذشته میلادی توقف در برنامه‌های داخلی تیم‌های ملی کشورمان را به همراه داشت طوری که به خاطر عدم اعزام این تیم‌ها و در کل عدم حضور در میادین آسیایی و جهانی هیچ رقابتی هم ویژه انتخاب ملی پوشان برگزار نشد.البته اسفندماه سال گذشته پینگ پنگ بازان ایران در دو مرحله مسابقات گزینشی المپیک (آسیایی و جهانی) شرکت کردند اما ترکیب بازیکنان اعزامی به این رقابت‌ها بر اساس تصمیماتی بود که پیش از برای المپیک گرفته شده بود نه مسابقات انتخابی تیم ملی و نتایج آن.این مهم یعنی برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی برای سال جاری در دستور کار فدراسیون تنیس روی میز قرار گرفته تا بعد از نزدیک به دو سال ترکیب تیم‌های ملی در هر دو بخش مردان و بانوان تغییر کند.

آخرین رویدادی که به منظور انتخابی ترکیب بازیکنان ملی پوش تنیس روی میز برگزار شد، مربوط به آذرماه سال ۹۸ می‌شود. قرار بود اوایل فروردین ماه ۹۹ رقابت‌های تیمی قهرمانی جهان در کره‌جنوبی برگزار شود و به همین دلیل مسابقات گزینشی برگزار شد تا ترکیب بازیکنان اعزامی مشخص شود. بر اساس رقابت‌های برگزار شده در آن زمان نیما و نوشاد عالمیان همراه با امیرحسین هدایی، افشین نوروزی و آریا امیری در بخش مردان همراه با مهشید اشتری، شیما صفایی، ندا شهسواری، پریناز حاجیلو و کیمیا رستمی در بخش بانوان ترکیب تیم‌های ملی را به خود اختصاص دادند. فدراسیون تنیس روی میز البته قصد دارد به خاطر در پیش بودن مسابقات قهرمانی آسیا، رقابت‌های انتخابی تیم ملی در هر دو بخش را طی سال جاری برگزار کند.