تعمیر و بازسازی ۳۵ واحد مسکن مددجویان امداد در چمستان

رئیس اداره کمیته امداد خمینی چمستان از تعمیر و بازسازی ۳۵ واحد مسکن مددجویان این شهر خبر داد. به گزارش حرف، رمضان علی‌پور گفت: یکی از وظایف مهم نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان بوده که تاکنون توانستیم به دستاوردهای زیادی دست پیدا کنیم. وی با اشاره به اختصاص مبلغ ۴۸ […]

6
رئیس اداره کمیته امداد خمینی چمستان از تعمیر و بازسازی ۳۵ واحد مسکن مددجویان این شهر خبر داد.
به گزارش حرف، رمضان علی‌پور گفت: یکی از وظایف مهم نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان بوده که تاکنون توانستیم به دستاوردهای زیادی دست پیدا کنیم.
وی با اشاره به اختصاص مبلغ ۴۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای تعمیر و بازسازی مسکن مددجویی، افزود: تعداد ۳۵ واحد مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد چمستان در مدت هشت ماه امسال با اعتبارات لازم بازسازی و تعمیر شد.
رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) چمستان با اعلام ارائه خدمات عمرانی برای مددجویان، تصریح کرد: هفت واحد مسکن مددجویی هر یک در زمینی به مساحت ۱۵۰ متر مربع با مشارکت بسیج سازندگی، خیران نیک‌اندیش، آورده مددجو و کمک‌های بلاعوض کمیته امداد در حال ساخت است.
این مسؤول با اشاره به ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت در این شهرستان خاطرنشان کرد: ۳۵ واحد مسکن مددجویی با هزینه ۴۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعمیر و بازسازی شد.
علی‌پور بیان کرد: واحدهای مسکن مددجویان در مناطق شهری و روستایی از نخستین روزهای سال جاری تعمیر، تکمیل و بازسازی شد.
وی با اشاره به اینکه با کمک خیران و نیکوکاران چمستانی اقساط معوق خانواده‌هایی که در سال‌های گذشته از سوی بنیاد مسکن با اختصاص وام خرید منزل مسکونی انجام دادند و تاکنون نتوانستند به صورت کامل اقساط را بپردازند، پرداخت شد، خاطرنشان کرد: این متقاضیان در لیست افراد مشکوک‌الوصول قرار داشتند که مبلغ ۴۵ میلیون تومان از اقساط آنها پرداخت شد.به گزارش فارس، علی‌پور با قدرشناسی از مشارکت و همراهی مردم نوع‌دوست چمستان در راستای خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت، گفت: حدود ۹۵۰ خانوار در شهر چمستان زیر چتر حمایتی نهاد کمیته امداد قرار داشته و از خدمات آن بهره‌مند هستند.