تشکیل کارگروه ساماندهی دکه های کبابی سطح شهر آمل

  در نشست نمایندگان شهرداری، بهداشت و اداره دامپزشکی آمل لزوم تشکیل کارگروه جهت شناسایی، ساماندهی و جمع اوری دکه های کبابی سطح شهر مورد تاکید قرار گرفت. به گزارش حرف، این نشست با هدف مشترک در محل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری آمل برگزار شد،در این نشست حسن مهدوی فر […]

 

در نشست نمایندگان شهرداری، بهداشت و اداره دامپزشکی آمل لزوم تشکیل کارگروه جهت شناسایی، ساماندهی و جمع اوری دکه های کبابی سطح شهر مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش حرف، این نشست با هدف مشترک در محل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری آمل برگزار شد،در این نشست حسن مهدوی فر سرپرست سازمان  ضمن قدردانی از حضور نمایندگان در این جلسه گفت: امروزه یکی از مهم ترین دغدغه های سازمان ساماندهی مشاغل شهری، اداره بهداشت، دامپزشکی و محیط زیست وجود  دکه های بدون نام و نشان کبابی در سطح شهر است.

وی ادامه داد: سرو کباب در دکه های بی نام و نشان که هیچگونه مجوزی از سوی شهرداری جهت استقرار در سطح شهر دریافت نکرده اند موجب سد معبر و سلب آرامش شهروندان شده است.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری افزود: مسئله مهم تر در خصوص این دکه های کبابی، بحث بهداشتی عاملین فروش و محصولات قابل فروش می باشد که بدلیل ارتباط مستقیم با سلامت مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

مهدوی فر در پایان نیز اعلام کرد که کاملا آماده همکاری با ادارات بهداشت، دامپزشکی، محیط زیست و نیروی انتظامی هستیم.

در ادامه اسکو نماینده اداره بهداشت شهرستان با قدردانی از سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری امل در جهت ساماندهی دکه های کبابی سطح شهر گفت:

ما نیز جهت جلوگیری از این خدمات غیر بهداشتی به مردم، توسط دکه های کبابی نیازمند یاری دادستانی محترم و نیروی انتظامی می باشیم، تا مراحل شناسایی، ساماندهی و جمع اوری آنان صورت پذیرد.

وی در ادامه به شهروندان یادآور شده که اداره بهداشت به هیچ عنوان بهداشت دکه های کبابی سطح شهر را تایید نمی کند و مردم توجه داشته باشند تا از مصرف محصولات این دکه ها جدا خودداری کنند.

درپایان دکتر عرفان معاونت اداره دامپزشکی شهرستان ضمن اعلام آمادگی جهت جلوگیری ار این تخلفات اعلام کرد: اداره دامپزشکی آمل محصولات هیچ یک از این دکه های کبابی سطح شهر را تایید نمی کند، و از مردم شریف تقاضا می شود تا از سرو کباب در این دکه ها که هیچگونه نام و نشانی در ادارات بهداشت و درمان و اداره دامپزشکی و مجوزی از سوی شهرداری محترم ندارند خودداری کنند.