تسریع درروند عملیاتی پروژه «پل تا پل» در ساری

شهردار ساری با همراهی  سرپرست سازمان عمران و معاونین این سازمان  از روند فعالیت عمرانی پروژه ” پل تا پل ” بازدید و با قدردانی از تلاش سازمان عمران خواهان تسریع درروند عملیاتی این پروژه مهم در مرکز استان شد. عباس رجبی در این بازدید اظهار داشت: این پروژه باهدف کاهش مصرف انرژی ،رفع گره‌های […]

شهردار ساری با همراهی  سرپرست سازمان عمران و معاونین این سازمان  از روند فعالیت عمرانی پروژه ” پل تا پل ” بازدید و با قدردانی از تلاش سازمان عمران خواهان تسریع درروند عملیاتی این پروژه مهم در مرکز استان شد.

عباس رجبی در این بازدید اظهار داشت: این پروژه باهدف کاهش مصرف انرژی ،رفع گره‌های ترافیکی ،سهولت دسترسی در نقاط ورودی و خروجی شهر ،مرتفع شدن گره‌های ترافیکی در دست اقدام است ازاین‌رو تلاش می‌کنیم تا با تکمیل این پروژه شهروندان بیشترین بهره‌وری را این پروژه عمرانی اتخاذ کنند.

شهردار مرکز استان افزود: با واگذاری پروژه‌های مختلف عمرانی به سازمان عمران، توسعه متوازن را در تمامی نقاط شهر اجرا خواهیم کرد. پروژه ” پل تا پل” در مرکز مازندران از پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری ساری است که با بازگشایی این پروژه 2600 متری راه دسترسی بلوار داراب در نقطه جغرافیایی جنوب شرق ساری به جاده ساری- نکا  آسان می‌شود.