ترخیص مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در جاده سوادکوه

حرف آنلاین: رییس بیمارستان شهدای زیرآب شهرستان سوادکوه گفت : تمامی مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در جاده سوادکوه از این بیمارستان مرخص شدند. بهرام عادلانی افزود : براثر حادثه واژگونی اتوبوس روز سه شنبه در محور تهران – سوادکوه 12نفر از مسافران جان خود را از دست دادند و 10 مصدوم در بیمارستان شهدای شهر […]

حرف آنلاین:

رییس بیمارستان شهدای زیرآب شهرستان سوادکوه گفت : تمامی مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در جاده سوادکوه از این بیمارستان مرخص شدند.

بهرام عادلانی افزود : براثر حادثه واژگونی اتوبوس روز سه شنبه در محور تهران – سوادکوه 12نفر از مسافران جان خود را از دست دادند و 10 مصدوم در بیمارستان شهدای شهر زیرآب بستری شدند.

وی ادامه داد : با گذشت سه روز از این حادثه دلخراش تمامی مصدومان بستری شده در این بیمارستان با وضعیت حال عمومی مناسب مرخص شدند .

رییس بیمارستان شهدای زیراب اعلام کرد : همچنین بنا به درخواست خانواده در همان روز نخست وقوع این حادثه، دو مصدوم از این بیمارستان به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری انتقال یافتند.

هواپیمای مسیر مشهد – ساری متعلق به شرکت ماهان که به دلیل شرایط نامناسب جوی روز سه شنبه این هفته ناگزیر به نشستن در فرودگاه مهرآباد تهران شده بود،جمعی از مسافران خود را با اتوبوس عازم ساری کرد، اما با واژگونی این اتوبوس در مسیر 12 کشته بر جای گذاشت.

براساس اعلام مسوولان ذیربط 18 نفر سرنشین این اتوبوس نیز مصدوم و در بیمارستانهای منطقه بستری شدند./ایرنا