تداوم شیطنت روس‌ها در کشتی

عضو شورای فنی تیم‎های ملی کشتی فرنگی معتقد است خطر تعلیق و محرومیت کشتی ایران جدی‌تر از هر زمان دیگری این رشته را تهدید می‎کند.رحیم علی‌آبادی در گفتگو با مهر با بیان اینکه کشتی ایران در سالجاری میادین بین المللی و رقابتهای جهانی مختلفی در رده های سنی مختلف را پیش رو دارد، گفت: متاسفانه […]

2

عضو شورای فنی تیم‎های ملی کشتی فرنگی معتقد است خطر تعلیق و محرومیت کشتی ایران جدی‌تر از هر زمان دیگری این رشته را تهدید می‎کند.رحیم علی‌آبادی در گفتگو با مهر با بیان اینکه کشتی ایران در سالجاری میادین بین المللی و رقابتهای جهانی مختلفی در رده های سنی مختلف را پیش رو دارد، گفت: متاسفانه به رغم تمامی هشدارها و نگرانی اهالی کشتی و همچنین تلاش رسول خادم برای پشت سر گذاشتن تهدید به محرومیت کشتی ایران، هیچ اقدام سازنده ای از سوی مسئولان ذیصلاح صورت نگرفت. بدین ترتیب ما باید در رقابتهای جهانی پیش رو در حالی وارد مسابقات شویم که مدام نگران برخورد با حریفان رژیم اشغالگر قدس باشیم.

وی افزود: همانطور که بارها هشدار داده ایم عدم رویارویی با رقبای اسرائیلی تبعات سنگین از جمله محرومیت کشتی گیران و حتی رشته کشتی و بالاتر از آن تعلیق ورزش ایران را در بر خواهد داشت.

پیشکسوت کشتی کشورمان ادامه داد: دیگر نباید به رایزنی و نفوذ رسول خادم هم امیدوار بود، چراکه او به دلیل همین مشکلات از عضویت هیات رئیسه اتحادیه جهانی استعفا داد. البته استعفای او به این دلیل بود که دیگر توان و امکان چانه زنی در این خصوص را نداشت و لابی صهیونیست در کمیته بین المللی المپیک نیز با جدیت پیگیر ضربه زدن به کشتی ایران است.

علی آبادی خاطر نشان کرد: در مواجهه با این مساله به شانس و اقبال هم نمی توان امید داشت، چراکه رژیم اشغالگر قدس با به خدمت گرفتن کشتی گیران روس و چند کشور دیگر به دنبال بالابردن تعداد نفراتش در رقابتهای بین المللی و جهانی است. ضمن اینکه روسها هم از این وضعیت استقبال می کنند و به هر شکلی دوست دارند کشتی ایران از گردونه مدعیان جهان حذف شود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که متولیان کشتی برای حل این مشکل چه کاری از دست‌شان بر می آید، گفت: حل و فصل این مشکل دیگر از توان و حیطه مسئولیت اهالی کشتی خارج شده و تنها کاری که می توان در این مقطع انجام داد این است که برای کشتی گیران دعا کنیم که در قرعه کشی مسابقات به رقبای رژیم اشغالگر برخورد نکنند.