تدارک گسترده سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل در استقبال از نوروز 97

ستاد نوروزی سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل آغاز به کار کرد تا این سازمان با تدارک گسترده ای به استقبال از نوروز 97 برود. به گزارش حرف آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل، تمیزکردن مدخل ورودی و خروجی شهر، رفت و روب کل شهر، آهک پاشی جداول و جمع آوری […]

694602_935

ستاد نوروزی سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل آغاز به کار کرد تا این سازمان با تدارک گسترده ای به استقبال از نوروز 97 برود.

به گزارش حرف آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل، تمیزکردن مدخل ورودی و خروجی شهر، رفت و روب کل شهر، آهک پاشی جداول و جمع آوری نخاله و ضایعات ساختمانی از جمله برنامه های واحد اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل است که پاکبانان سخت کوش این سازمان با عزم ویژه برای پاکسازی و زیباسازی شهر آمل اقدام خواهند کرد.

برگزاری دوره های آموزشی تفکیک زباله و مدیریت پسماند در آستانه نوروز، توزیع بسته های فرهنگی در میان شهروندان و زنان خانه دار، اجرای طرح خانه تکانی محیط زیست با استفاده از وسایل بازیافتی، برگزاری مسابقه هفت سین نوروزی، اجرای طرح دستهای مهربانی برای تهیه بسته غذایی کمک به نیازمندان در آستانه عید نوروز و تهیه طرح های مختلف با محوریت مدیریت پسماند برای پخش در فضای مجازی و رسانه ها از جمله برنامه های واحد روابط عمومی و آموزش سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل در این ایام است.

همه کارکنان این سازمان تلاش خود را خواهند کرد تا بهترین خدمات را به شهروندان عزیز آملی در آستانه عید نوروز ارائه دهند و فعالیت ستاد نوروزی سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل در ایام نوروز نیز با قوت بیشتری ادامه خواهد داشت.

سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل خواستار همراهی و مشارکت بیشتر شهروندان عزیز آملی با این مجموعه است که امید می باشد در تحقق شهری پاک و زیبا موفق باشیم و کهن شهر آمل را آماده نوروز ۹۷ و میزبانی شایسته از مسافران نوروزی کنیم.