تخصیص اعتبار برای دروازه های ورودی مازندران

پل سفید – خبرنگار حرف: اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سوادکوه در سال 1397 به میزبانی شهرداری پل سفید با محوریت حمایت از کالای ایرانی و تبادل نظر در مورد طرح مبلمان و دروازه ورودی شهر پل سفید به عنوان اولین شهر ورودی استان مازندران برگزار شد . در این جلسه رمضان پاریاو شهردار […]

4پل سفید – خبرنگار حرف: اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سوادکوه در سال 1397 به میزبانی شهرداری پل سفید با محوریت حمایت از کالای ایرانی و تبادل نظر در مورد طرح مبلمان و دروازه ورودی شهر پل سفید به عنوان اولین شهر ورودی استان مازندران برگزار شد .

در این جلسه رمضان پاریاو شهردار پل سفید بیان کرد: چند شهر از استان مازندران به عنوان شهرهای مبادی ورودی استان مازندران می باشند که سالانه مسافران و گردشگران زیادی از این مبادی ورودی عبور می کنند ،شهرهای ورودی به علت اینکه پیشانی استان می باشند الویت ساماندهی برای این شهرها در نظر گرفته شده است که پل سفید جز این شهرها می باشد.

شهردار پل سفید با بیان اینکه از منابع استانی اعتبارات برای دروازه های ورودی استان درنظر گرفته شده است، افزود: طرح ورودی شهر با کمک مهندسین مشاور در دوره قبلی شورا با در نظر گرفتن قوانین ،مقررات ،مشخصات فنی و سازه ها ،نورپردازی ها، و طراحی حاشیه ها  به تصویب رسیده است.

پاریاو اظهار کرد: واریانت های مختلفی از طرح ارائه شده است که با در نظر گرفتن شرایط و ضوابط با یک واریانت موافقت شده است، که به تصویب نهایی رسیده است .

شهردار پل سفید با تاکید بر اینکه طرح ورودی شهر باید فرهنگ ،آداب و رسوم زندگی و مذهب مردم منطقه را به تصویر بکشد ادامه داد مبلمان ورودی شهر باید پیشینه مردم سوادکوه را به تصویر بکشد و همخوانی و هارمونی خاصی را از نظر تناسب ترکیب بندی اعضای طرح در خود داشته باشد و تاکید کرد از آنجایی که این شهر جزء شهرهای ورودی استان است باید فرهنگ کل مردم استان در طراحی المان دروازه مورد نظر قرار گیرد.