تحصیل ۲۸ هزار دانش‌آموز در مناطق محروم مازندران

حرف آنلاین: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از تحصیل بیش از ۲۸ هزار دانش‌آموز در مناطق محروم استان خبر داد. علیرضا سعدی پور در جلسه مشترک با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از تحصیل بیش از ۲۸ هزار دانش‌آموز در ۶۴۳ مدرسه مناطق محروم استان خبر داد. مناطق محروم مازندران در پشت جنگل‌ها و دریای زیبای این استان پنهان […]

حرف آنلاین: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از تحصیل بیش از ۲۸ هزار دانش‌آموز در مناطق محروم استان خبر داد.

علیرضا سعدی پور در جلسه مشترک با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از تحصیل بیش از ۲۸ هزار دانش‌آموز در ۶۴۳ مدرسه مناطق محروم استان خبر داد.

مناطق محروم مازندران در پشت جنگل‌ها و دریای زیبای این استان پنهان شده است و از آنجایی که در سند تحول بنیادین بر توجه جدی به مناطق محروم تاکید شده است باید به محرومیت‌های نهفته استان مازندران نیز توجه ویژه داشته باشیم.

به گفته سعدی پور ۱۹ درصد از مدارس مازندران تخریبی و در معرض خطر هستند و هر آن، ممکن است با بروز حوادث طبیعی دچار چالش شویم.

به گفته سعدی پور ۱۰۱ پروژه عمرانی در آموزش و پرورش مازندران اجرا شد که تعداد ۳۰ پروژه به صورت مشارکتی و مردمی و بخشی دیگر از این پروژه‌ها مربوط به بنیاد برکت بوده که تحویل آموزش و پرورش مازندران شد و بخشی دیگر نیز در حال احداث است.

آموزش و پرورش مازندران آمادگی کامل دارد تا با بنیاد احسان که اخیراً در ستاد اجرایی فرمان امام شکل گرفته است در زمینه‌های مهارتی و معرفت افزایی همکاری‌های مشترکی را شکل دهد./باشگاه خبرنگاران جوان