تبدیل پایگاه مقاومت به پایگاه سلامت

فرمانده بسیج ناحیه ساری از فعالیت ۳۲۹ پایگاه مقاومت در طرح شهید سلیمانی خبر داد. سیدابراهیم شریفی طی گفت‌وگویی با اشاره به طرح شهید سلیمانی از مشارکت یک هزار ۷۰۰ بسیجی در این طرح خبر داد و اظهار کرد: از آغاز طرح تا به امروز ۷۳۰ تیم در قالب تیم‌های نظارتی، رصد و شناسایی و […]

فرمانده بسیج ناحیه ساری از فعالیت ۳۲۹ پایگاه مقاومت در طرح شهید سلیمانی خبر داد.

سیدابراهیم شریفی طی گفت‌وگویی با اشاره به طرح شهید سلیمانی از مشارکت یک هزار ۷۰۰ بسیجی در این طرح خبر داد و اظهار کرد: از آغاز طرح تا به امروز ۷۳۰ تیم در قالب تیم‌های نظارتی، رصد و شناسایی و حمایتی ساماندهی شدند و با همکاری مرکز شبکه بهداشت برای مهار کرونا انجام وظیفه می‌کنند.وی در ادامه با اعلام اینکه در این طرح بالغ بر ۴ هزار بسته معیشتی نیز بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شد، افزود: ۸۰۰ بسته دارویی هم بین یک هزار و ۱۰۰ بیمار توزیع شده است.

فرمانده بسیج ناحیه ساری با قدردانی از بسیجیان و همه کسانی در این طرح به سپاه همکاری می‌کنند، خاطرنشان کرد: هرجا بسیج با تمام توان وارد میدان شد، موفق شد لذا این عرصه هم برای بسیج آنچه که نشان می‌دهد موفقیت آمیز بوده است. به گفته شریفی ۳۲۹ پایگاه مقاومت تبدیل به پایگاه سلامت شدند.