بیانیه سپاه کربلای مازندران به مناسبت سالگرد ارتحال امام و قیام 15خرداد

به مناسبت فرا رسیدن بیست و نهمین سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در سال 1368 و گرامیداشت قیام خونین 15 خرداد 1342 و همچنین شهادت مولای متقیان و لیالی قدر سپاه کربلای مازندران بیانیه ای صادر کرد.   متن این بیانیه چنین است؛     بسم الله الرحمن الرحیم   نیمه خردادماه […]

13940117141347005050874

به مناسبت فرا رسیدن بیست و نهمین سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در سال 1368 و گرامیداشت قیام خونین 15 خرداد 1342 و همچنین شهادت مولای متقیان و لیالی قدر سپاه کربلای مازندران بیانیه ای صادر کرد.

 

متن این بیانیه چنین است؛

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

نیمه خردادماه یادآور روزهای سرنوشت سازی در تاریخ ایران اسلامی است . روزهایی که یادآور معجزه الهی به نام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی(ره) است که بی شک خدا برای احیای دین و به ذلت کشاندن جهانخواران غرب و شرق و آزادی و نجات مسلمین ، به ملت عنایت کرد. امامی که جهان بشریت آن را عامل قدرت علیه ابرقدرت های استکباری و ظالم می داند و برای مستضعفین و ملت های مظلوم و حق طلب، رهبری مصلح است.

با گذشت قریب به 30 سال از رحلت جانگذار معمار کبیر انقلاب اسلامی ، با قاطعیت می توان گفت افکار و اندیشه های اسلامی و انقلابی امام و آرمان های بلند این ابرمرد تاریخ در جوامع و ملل مظلوم اسلامی همچنان جاری است که مهم ترین آن تحولات و رخدادهای منطقه است . ملت های مظلوم یمن، بحرین، فلسطین، سوریه، افغانستان و دیگر ملت های آزادیخواه با تکیه بر اندیشه های ضداستکباری امام(ره) که برگرفته از مکتب عاشورایی با شعار « هیهات من الذله» است در برابر رژیم های استکباری و حکام مرتجع با عزم و اراده آهنین ایستادگی می کنند.

بزرگترین ره آورد اندیشه و تفکر اسلامی امام راحل، الگوی حکومتی بر پایه ولایت فقیه و مردم سالاری دینی است که نتیجه کارآمدی آن طی چهل سال در جمهوری اسلامی ایران به اثبات رسیده است امروز بعنوان چراغ هدایت، فراروی سایر جوامع اسلامی قرار دارد.

شکست های پی در پی راهبردها و سیاست‌های شیطان بزرگ و نظام سلطه ، زوال تدریجی امپراطوری قدرت‌های استکباری در منطقه بعد از 55 سال از قیام تاریخی 15 خرداد که تداوم حرکت انقلاب اسلامی بود با گذشت بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی ، ملت سرافراز ایران با تمسک به اندیشه های ناب خمینی کبیر توانست با تکیه به آرا و آرمان های امام(ره) و با اقتدا به خلف صالح امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز،سنگرهای کلیدی جهان را فتح کند و پرچم جبهه اسلام و مستضعفین عالم را با مقاومت حفظ کند.

لذا بر همه ملت بالاخص مسئولان نظام ضروری است برای تداوم انقلاب و دستیابی به آرمان‌های سترگ نظام مقدس جمهوری اسلام با بازخوانی وصیت نامه الهی- سیاسی امام خمینی(ره) خط و راه امام راحل را دنبال کنند و با بازگشت به اندیشه های جاودانه حضرت روح الله که یکی از اصول امام در بُعد مسائل داخلی کشور حمایت جدی از محرومان و مستضعفان بود، تامل کنند. امام(ره) به مسئولان کشور درباره خوی کاخ‌نشینی ، بر مصرف درست بیت‌المال و بر پرهیز کردن از اسراف هشدارهای مکرر داده بودند که این یکی از ابعاد مهم عدالت اجتماعی مد نظر امام(ره) بود.

حرکت در خط امام(ره) تنها وسیله نجات ملت و امت اسلامی از دسایس دشمن می باشد چرا که اندیشه های امام(ره) ، راه ایمان، عدالت، پیشرفت مادی و عزت است. و تا هنگامی که پیوند عمیق و ناگسستنی بین امام(ره) و ملت و رهبری معظم انقلاب مستحکم است هیچ فتنه داخلی و خارجی اعم از اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و … نمی تواند خللی در روند حرکت آرمانی و رو به جلوی انقلاب اسلامی و ملت بصیر،ولایت مدار ایران وارد کند.

سپاه کربلا مازندران ضمن گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد؛ همزمانی آن را با شب های سرنوشت ساز لیالی قدر ارج می نهد و با تجدید بیعت انقلابی با ولی فقیه زمان امام خامنه ای (مدظله العالی) و تجدید میثاق با آرمان های والای امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و همچنین دعوت از مردم قدرشناس و وفادار و بصیر مازندران برای حضور گسترده در آیین های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام(ره) اعلام می دارد؛ در مقابل هرگونه انحراف و تحریف خط امام(ره) ایستاده است و پاسخ ياوه‌گويان فتنه‌گر و منافقان داخلی و دشمنان خارجی که در تلاش برای انقلاب زدایی و امام زدایی در جامعه هستند را قاطعانه میدهد .