بیانیه اصولگرایان عباس‌آباد، تنکابن و رامسر

حرف آنلاین: جریان اصولگرایان حوزه انتخابیه عباس‌آباد، تنکابن و رامسر بیانیه ای را در خصوص انتخابات پی رو و لیست ارائه شده این جریان در حوزه انتخابیه منتشر کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون فراز و نشیب‌ها و رخدادهای فراوانی داشته است که حائز اهمیت است. یکی از […]

حرف آنلاین: جریان اصولگرایان حوزه انتخابیه عباس‌آباد، تنکابن و رامسر بیانیه ای را در خصوص انتخابات پی رو و لیست ارائه شده این جریان در حوزه انتخابیه منتشر کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون فراز و نشیب‌ها و رخدادهای فراوانی داشته است که حائز اهمیت است. یکی از رویدادهای شاخص که در حفظ ارکان انقلاب و دستاوردهای آن مؤثر است عرصه‌ی انتخابات است. به لحاظ حساسیت این دوره از انتخابات، دلسوزان و حامیان انقلاب با رویکردی جدید و با هوشمندی و تدبیر باید درصحنه باشند.

خط‌مشی اعتدال در برابر زورگویان عالم به‌ویژه آمریکای زیاده‌طلب پاسخگو نیست.، ایستادگی و نه گفتن به دشمنان و تقویت محور مقاومت طریق الوسطی است که مردم آگاه و بصیر ما در روز 7 اسفند 94 سرنوشت خویش را تعیین خواهند کرد. بدین سبب همه باید مراقب باشیم افرادی که وابسته به کانون قدرت و ثروت هستند وارد مجلس نشوند چراکه در آینده باید وام‌دار آنان باشند و این مهم را می‌توان از طریق همیاران کاندیداها و اطرافیان، حامیان مالی، نحوه‌ی هزینه کرد آن‌ها و ریخت‌وپاش‌های انتخاباتی ، سطح زندگی و سخنان، مواضع متخذه و سوابق آنان به دست آورد تا شناخت بیشتری از افراد کسب شود و فردی اصلح به مجلس برود.

لذا ضمن حمایت و تقدیر و تشکر از زحمات شبانه‌روزی شورای محترم نگهبان، از دقت نظر و احراز صلاحیت و اعلام کاندیداهای واجد شرایط علیرغم جوسازی‌ها، مخالفت‌های گروه فشار ، همگام و همدل با جامعه‌ی مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز تهران، اصولگرایان و پیروان ولایت اعلام می‌داریم نمایندگان اصلح در استان مازندران به شرح ذیل است:

مجلس خبرگان:

1-  آیت‌الله شیخ صادق لاریجانی مازندرانی

2-  آیت‌الله علی‌اکبر سیفی

3-  آیت‌الله علی معلمی

4-  آیت‌الله نورالله طبرسی

مجلس شورای اسلامی:

غلامرضا مشایخی

اصولگرایان و حامیان ولایت

شهرستان عباس‌آباد تنکابن و رامسر