بهسازی و تعریض راه دسترسی به شهرک صنعتی شهرستان نوشهر

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نوشهر،چالوس و کلاردشت از تکمیل پروژه‌ی بهسازی و تعریض راه دسترسی به شهرک صنعتی شهرستان نوشهر با صرف اعتباری بالغ‌بر 16 میلیارد ریال خبر داد . شهسواری ضمن اعلام این خبر افزود : پروژه بهسازی و تعریض راه دسترسی به شهرک صنعتی شهرستان نوشهر به طول بیش از 3 […]

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نوشهر،چالوس و کلاردشت از تکمیل پروژه‌ی بهسازی و تعریض راه دسترسی به شهرک صنعتی شهرستان نوشهر با صرف اعتباری بالغ‌بر 16 میلیارد ریال خبر داد .

شهسواری ضمن اعلام این خبر افزود : پروژه بهسازی و تعریض راه دسترسی به شهرک صنعتی شهرستان نوشهر به طول بیش از 3 کیلومتر و بااعتبار هزینه شده معادل یک میلیارد و شش‌صد میلیون  تومان که از ابتدای سال 98 آغاز گردیده بود با تلاش و پیگیری همکاران تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت .

وی در خصوص مشخصات فنی این پروژه یادآور شد: پروژه‌ی بهسازی و تعریض راه دسترسی به شهرک صنعتی شهرستان نوشهر اجرای لایه زیراساس به طول 800 متر ، اجرای لایه اساس به طول 1/100 متر ، اجرای یک‌لایه بیندر 25-0 به طول 1100 متر، اجرای یک‌لایه بیندر 19-0 به طول 3 کیلومتر می‌باشد .