بهسازي و آسفالت راه روستايي شهرستان تنکابن

مسئول راههای روستایی اداره کل راه و شهرسازی مازندران از آسفالت راه روستایی آقامقیم اين شهرستان به طول 1/2 كيلومتر خبر داد. به گزارش حرف، ، سعید نصر ضمن اعلام اين خبر افزود:راه روستايي به عنوان قسمتي از توسعه روستايي ، يكي از فعاليتها و وظايف وزارت راه و شهرسازي را تشكيل مي دهد كه […]

7

مسئول راههای روستایی اداره کل راه و شهرسازی مازندران از آسفالت راه روستایی آقامقیم اين شهرستان به طول 1/2 كيلومتر خبر داد.

به گزارش حرف، ، سعید نصر ضمن اعلام اين خبر افزود:راه روستايي به عنوان قسمتي از توسعه روستايي ، يكي از فعاليتها و وظايف وزارت راه و شهرسازي را تشكيل مي دهد كه شامل احداث و آسفالت و نگهداري راههاي روستايي اعم از ترميم و لكه گيري آسفالت ، خط كشي راههاي آسفالته ، نصب علائم ، شانه سازي و پاكسازي حريم راههاي روستايي و … مي باشد.

نصر افزود : 50 تن قیر از طریق دولت و مابقی بصورت مشارکتی و بصورت مردمی در این پروژه هزینه شده است .با آسفالت این پروژه هزینه محصولات کشاورزی کاهش پیدا کرده است. گفتنی است: این پروژه 2 روستا را تحت پوشش خود قرار می دهد که با توجه به موقعیت استراتژیکی که این منطقه دارد لذا با توسعه زیرساخت ها می توان شاهد گسترش و رونق گردشگری و کشاورزی در شهرستان تنکابن باشیم .