بهزاد محمودی سکاندار تیم والیبال عمران ساری شد

مدیرعامل تیم عمران شهرداری ساری گفت که بهزاد محمودی سرمربی فصل پیش تیم والیبال عمران ساری در رقابت های لیگ برتر ، بار دیگر برای فصل جدید (۹۷-۹۶) نیز سکاندار نماینده مازنی ها در این رقابت ها شد. کاوه مرتضوی افزود : هیات مدیره پس از بررسی برنامه چند مربی متقاضی سرمربیگری تیم عمران ساری […]

مدیرعامل تیم عمران شهرداری ساری گفت که بهزاد محمودی سرمربی فصل پیش تیم والیبال عمران ساری در رقابت های لیگ برتر ، بار دیگر برای فصل جدید (۹۷-۹۶) نیز سکاندار نماینده مازنی ها در این رقابت ها شد.

کاوه مرتضوی افزود : هیات مدیره پس از بررسی برنامه چند مربی متقاضی سرمربیگری تیم عمران ساری ، به این نتیجه رسید که بار دیگر بهزاد محمودی را در سمتش ابقاء کند. وی گفت : سرمربی تیم عمران شهرداری ساری نیز متعهد است تا در آینده نزدیک همکاران خود را برای این رقابت ها به باشگاه معرفی تا بتواند برنامه فنی خود را هرچه زودتر شروع کند.مدیرعامل عمران شهرداری ساری اظهار داشت : طبق توافق ۲ جانبه بین باشگاه و سرمربی ، شاکله تیم در فصل گذشته برای فصل جدید نیز حفظ خواهد شد و تعدادی بازیکن جدید نیز متناسب با وضعیت باشگاه به خدمت گرفته می شود.

مرتضوی در مورد پرداخت مطالبات بازیکنان فصل گذشته تیم عمران گفت که تمام بازیکنان داخلی با باشگاه تسویه حساب کردند . به گزارش مازند اسپرت،وی اضافه کرد : حدود ۴۰ درصد از مطالبات ۲ بازیکن خارجی باقی مانده که مجموع این مطالبات به حدود ۲ میلیارد ریال می رسد که بزودی پرداخت خواهد شد.او ادامه داد : احتمال می رود برای فصل جدید تیم عمران شهرداری ساری برای دومین بار از بازیکنان خارجی استفاده کند و بزودی رایزنی با سرمربی برای جذب بازیکنان تراز اول خارجی را شروع می کنیم.مرتضوی انگیزه اصلی تیمداری سازمان عمران شهرداری ساری را هواداران پرشور این تیم دانست و ابراز امیدواری کرد تا این حمایت در فصل آینده نیز ادامه یابد.مدیرعامل تیم عمران شهرداری ساری همچنین خواهان همکاری تمام دستگاههای دولتی استانی از تیم عمران در رقابت های لیگ برتر شدند.

تیم عمران شهرداری ساری که سال گذشته در نخستین حضورش در رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران در نیم فصل اول در جمع چهار تیم اول قرار گرفت و توانست شگفتی ساز این رقابت ها شود ، در نیم فصل دوم به دلیل بی نظمی در برگزاری این رقابت ها از حضور در جمع هشتم تیم مرحله دوم بازماند.مازندران ۲ نماینده در رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران دارد که کاله آمل دارنده سابقه قهرمانی در این رقابت ها دیگر نماینده این استان است .