بهره مندی 23درصد از شهروندان ساری از طرح فاضلاب شهری

مدیر امور آبفاشهری ساری گفت: از زمان فعالیت و بهره برداری فاز اول تصفیه خانه فاضلاب این شهر از سال ۹۱ تا کنون ۲۲هزار و ۵۵۰ انشعاب فاضلاب خانگی نصب شد. بهزاد برارزاده با اعلام خبر بالا افزود: در مجموع۳۴۰ کیلومتر شبکه اصلی و فرعی انتقال فاضلاب در اقطار مختلف در این شهر احداث شد. […]

مدیر امور آبفاشهری ساری گفت: از زمان فعالیت و بهره برداری فاز اول تصفیه خانه فاضلاب این شهر از سال ۹۱ تا کنون ۲۲هزار و ۵۵۰ انشعاب فاضلاب خانگی نصب شد.

بهزاد برارزاده با اعلام خبر بالا افزود: در مجموع۳۴۰ کیلومتر شبکه اصلی و فرعی انتقال فاضلاب در اقطار مختلف در این شهر احداث شد.

وی، با اشاره به اینکه ۱۳۷ هزار و ۴۷۹ نفر در ساری  تحت پوشش خدمات فاضلاب قرار دارند، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۲۳ درصد مشترکین از خدمات فاضلاب شهری بهره مند هستند.

برارزاده خاطرنشان کرد: ۲۰۱۴ فقره انشعاب فاضلاب در سال گذشته نصب شد.

مدیر امور آبفاشهری ساری، با اشاره به اجرای عملیات عبورخط انتقال فاضلاب از عرض بلوار پاسداران به منظور اتصال ضلع شمالی به جنوبی افزود: این طرح درسال جاری اجرایی خواهدشد.

 برارزاده، از توسعه ۶۷۸۸ متر شبکه فاضلاب برای جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب درسطح شهر ساری طی سال۹۷ خبر داد و افزود: در سال جاری درصورت تخصیص اعتبار ۱۱هزار و ۷۰۰ انشعاب فاضلاب در این شهر نصب می شود.

وی، اجرای ۱۵ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب در محدوده خیابان پژمان، کمربندی جنوبی و انتخاب پیمانکار، خرید و نصب آشغالگیر مکانیکی تلمبه خانه، خرید یک دستگاه لجن کش را از جمله برنامه های پیش بینی شده دربخش فاضلاب طی سال ۹۸ عنوان کرد.

مدیر امور آبفاشهری ساری،  در بخش دیگری از سخنانش به ۲۷۶۵۱ متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در این شهر اشاره و تصریح کرد: ۵۳۷۹ اتفاق اعم از انشعابات، شبکه و خط انتقال برطرف و  ۲۳۲۹  کنتور خراب به منظور اندازه گیری دقیق تر آب فروش رفته  و جلوگیری از هدر رفت آب تعویض شد.

برارزاده، با اشاره به نصب ۱۵۳۲ انشعاب آب در این مدت، گفت: ۳۰ کیلومترخطوط انتقال شبکه و انشعابات آب در سال جاری اصلاح می شود.

وی به بیان اهم فعالیتهای برنامه ریزی شده در شهرهای فریم، کیاسر و هولار طی امسال پرداخت و افزود: در شهر فریم ۱۵۰۰ متر اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب، ۴ حوضچه شیرآلات و استاندارد سازی ۵۰ انشعاب آب اجرایی می شود.

برارزاده از ساخت مخزن بتنی ذخیره آب ۵۰۰ متر مکعبی زون ۳ در شهر کیاسر خبر داد و تصریح کرد: ۲هزار متر اصلاح خط انتقال در منطقه جمال الدین کلا ، یک هزار متر اصلاح شبکه توزیع و استاندارد سازی انشعابات آب مشترکین و ۲هزار متر توسعه شبکه ضلع شرقی جاده وری به کیاسر انجام خواهد شد.

مدیر امور آبفاشهری ساری ادامه داد: در شهر هولار نیز ۲۵۰۰ متر اصلاح شبکه و استانداردسازی انشعابات دو طرف جاده اصلی شهر به اجرا در می آید.