بهره برداری از مجتمع ورزشی شهیدان حیدری تنکابن

مجتمع ورزشی شهیدان حیدری تنکابن همزمان با تولد چهل سالگی انقلاب اسلامی و با حضور  حاج ابراهیم عسگر پور معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری ویژه تنکابن ، علیرضا سعدی پور مدیر آموزش و پرورش  و معاونان ، روح الله شکوهی رئیس اداره ورزش و جوانان ، مسئولان نوسازی مدارس غرب مازندران ، حاجی آقایی […]

photo_2019-02-11_10-30-33

مجتمع ورزشی شهیدان حیدری تنکابن همزمان با تولد چهل سالگی انقلاب اسلامی و با حضور  حاج ابراهیم عسگر پور معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری ویژه تنکابن ، علیرضا سعدی پور مدیر آموزش و پرورش  و معاونان ، روح الله شکوهی رئیس اداره ورزش و جوانان ، مسئولان نوسازی مدارس غرب مازندران ، حاجی آقایی رئیس دانشگاه شفق ، معلمان تربیت بدنی و جمع زیادی از دانش آموزان ، مدال آوران و ورزشکاران گشایش یافت.

علیرضا سعدی پور  مدیر آموزش و پرورش تنکابن در این مراسم ضمن قدر دانی از حضور و همراهی مسئولان  و عرض تبریک به مناسبت دهه مبارکه فجر با بیان اینکه  در چهل سال پس از پیروزی شکوهنمد انقلاب اسلامی توفیقات قابل توجهی در زمینه آموزش و پرورش در کشور داشتیم ، اظهار داشت : چهره های قهرمانانی چون علی اشکوریان در این مراسم دیده می شود که در سطوح ملی و استانی  و المپیک خوش درخشیده و افتخار آفریدند .

وی گفت : این بنا  درسال 1378 توسط حاج جلال حیدری  بنام شهیدان حیدری  ساخته شد اما در برف سال 92 بطور صد در صد  تخریب شد که با همت اداره کل نوسازی  و با تلاش های فراوان  با اعتبار یک میلیارد تومان  این مجتمع مجددا ساخته شد.

سعدی پور اضافه کرد : مساحت این زمین 3 هزار متربع و زیر بنای سالن هم 1819 متر مربع و 1100 متر مربع آن کف پوش شد.

مدیر آموزش و پرورش تنکابن  با بیان اینکه این مجتمع  شامل چندین سالن  چند منظوره برای رشته های مختلف ورزشی است ،  افزود : این سالن  برای نخستین بار در مازندران به سیستم تهویه جدید مجهز شده و دارای 10 اتاق شطرنج و تنیس روی میز و دفتر مدیریت و .. بوده و دارای  هشت خوابگاه مجهز است .

سعدی پور ادامه داد : سیستم گرمایشی جدید هم توسط اداره کل نوسازی در این سالن کار گذاشته شده  تا ورزشکاران راحت تر بتوانند در این سالن به فعالیت های ورزشی خود بپردازند.

این مسئول درباره توفیقات  آموزش و پرورش در تنکابن هم گفت : شهرستان تنکابن در پیش از انقلاب  میزان باسوادی آن 48 درصد بوده اما به برکت انقلاب اسلامی و تلاش های فرهنگیان به 99 درصد رسیده و به دومین شهرستان باسواد در مازندران  ارتقاء یافت.

وی با بیان اینکه مازندران در میان 32 استان کشور از لحاظ با سوادی  رتبه نخست را دارا بوده و از لحاظ دارابودن بالاترین مدرک تحصیلی برای معلمان نیز حایز رتبه برتر  در کشور است.

سعدی پور بیان داشته مازندران حایز رتبه سوم کنکور در کشور بوده و رتبه دوم در جشنواره نوجوان  خوارزمی و رتبه سوم در جشنواره جوان خوارزمی هم ازآن مازندران است.

وی تاکید کرد : 50 درصد  از تیم ملی  المپیادی کشور  مازندرانی هستند و این افتخار بزرگی  برای این استان لاله خیز است.

این مدیر  با بیان ینکه شهرستان تنکابن هم دارای عناوین علمی ارزشمندی است ، خاطر نشان کرد : کسب مدال طلای المپیاد کشور ، کسب مدال برنز ریاضی کشور ، کسب مدال برنز سلولهای بنیادی کشور ، کسب مدال نقره زیست کشور و کسب رتبه های تک رقمی کنکور سراسری در زمره افتخارات  آموزش و پرورش تنکابن است.

وی ضمن قدردانی از زحمات شرکت ساختمانی نفارکیمه پارسیان خزر  ، از تلاش های همه همراهان برای ارتقاء آموزش و پرورش قدر دانی کرد.