بهره برداری از آسفالت خیابانهای سطح شهر امامزاده عبدالله با حضور مدیران ارشد شهرستانی

آسفالت خیابانهای امام خمینی(ره) و شهید شعبانی (اسکومحله) شهید خاکپور (کاسمده) طبیعت (اسپند) با حضور دکتر یوسفیان نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی مهندس رسولی فرماندار ویژه شهرستان معاونین فرماندار ، امام جمعه، بخشدار امام زاده عبداله و دیگر مدیران و مردم شهر به بهره برداری رسید. جواد صلواتی شهردار امامزاده عبدالله در حاشیه […]


آسفالت خیابانهای امام خمینی(ره) و شهید شعبانی (اسکومحله) شهید خاکپور (کاسمده) طبیعت (اسپند) با حضور دکتر یوسفیان نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی مهندس رسولی فرماندار ویژه شهرستان معاونین فرماندار ، امام جمعه، بخشدار امام زاده عبداله و دیگر مدیران و مردم شهر به بهره برداری رسید.

جواد صلواتی شهردار امامزاده عبدالله در حاشیه آئین افتتاح پروژه های شهرامامزاده عبدالله در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهار خیابان در سه محله این شهر به مساحت ۱٨ هزار مترمربع زیرسازی، جدول کشی و آسفالت با اعتباری بالغ بر ٢۰ میلیارد ریال شده است.

شهردار امامزاده عبدالله با بیان اینکه پروژه های عمرانی متعددی در سطح شهر با پیشرفت های فیزیکی ٣۰ تا ۶۰ درصد در حال اجرا است، افزود: این شهرداری سالانه ٧۰ درصد از بودجه شهر را به پروژه های عمرانی اختصاص میدهد تا مردم این شهر تازه تاسیس از خدمات عمرانی بهتری نسبت به گذشته بهره ببردند.

جواد صلواتی با اشاره به اینکه در این شهر بدو تاسیس بیش از ٧۰ درصد کوچه ها فاقد آسفالت بوده است، افزود: از سال ٩۱ توانستیم اکثر معابر سطح شهر در سه محله را طرح هادی، جدول کشی زیرسازی و اسفالت انجام دهیم.

وی با بیان اینکه پروژه های اعم از ساماندهی پل ورودی شهر، احداث میدان دماوند در کمربندی امامزاده عبدالله و غیره را در حال اجرا داریم، افزود: برای آسفالت و تعریض خیابان اصلی شهر که به آستانه امامزاده عبدالله (ع) منتهی می‌شود به اعتباری بالغ بر ٣۰ میلیارد ریال نیازمندیم که از سازمان برنامه و بودجه انتظار می‌رود نگاه ویژه ای برای تکمیل این مهم داشته باشند.

صلواتی با بیان این مطلب که همدلی خوبی بین اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری و مسئولین شهرستان در تکمیل پروژه ها وجود دارد، گفت: برای پیشرفت این شهر تازه تاسیس نیازمند توجه بیشتر مسئولان هستیم.