برگزاری 56 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان

ساری – خبرنگار حرف: مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران از برگزاری 56 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان خبرداد.  سید جواد حسینیان اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا، دیدار با قهرمانان و نخبگان ورزشی، غبار روبی مزار شهدای ورزش، تجلیل از حافظان قرآنی، کارگاه آسیب شناسی فضای مجازی، حضور در نماز جمعه، نشست […]

ساری – خبرنگار حرف: مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران از برگزاری 56 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان خبرداد.  سید جواد حسینیان اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا، دیدار با قهرمانان و نخبگان ورزشی، غبار روبی مزار شهدای ورزش، تجلیل از حافظان قرآنی، کارگاه آسیب شناسی فضای مجازی، حضور در نماز جمعه، نشست با سمن های فرهنگی و ورزشی، دیدار با پیشکسوتان ورزشکار بسیجی، افتتاح پایگاه بسیج ورزشکاران در دفاتر برخی هیئت های ورزشی، رژه موتورسواران و برگزاری نشست های بصیرتی بخشی از برنامه های در نظر گرفته شده است.

حسینیان گفت: در هفته بسیج جلسه ای با قهرمانان المپیک و جهانی در قائم شهر برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه بسیج ورزشکاران مازندران در آموزش 500 مربی ورزشی در سطح استان،  تصریح کرد: انجمن مرام پهلوانی از میان سمن های مستقر در اداره کل ورزش و جوانان تشکیل شده که تا این زمینه به صورت تخصصی ورود پیدا کنند.  مسئول بسیج ورزشکاران مازندران با بیان اینکه جلسه هم افزایی با پیشکسوتان ورزشی در دستور کار قرا دارد، اظهار کرد: پیشکسوتان و مدیران سابق ورزشی سپاه کربلا فرصت های مناسبی هستند تا از تجارب آنان در ارتقای کمی و میفی برنامه ها بهره ببریم.

حسینیان با بیان اینکه سپاه کربلا مازندران دارای 5 استخر و 130 سالن ورزشی است، اظهار کرد:  برای ارتقای زمینه های فرهنگی و زیرساختی این امکان برنامه ریزی های مناسبی صورت می گیرد. وی از برگزاری دو یادواره شهدای ورزشکار در نکا و تنکابن خبر داد و تصریح کرد: بعد از هفته بسیج یادواره شهدای مدافع حرم در ساری برگزار می شود. مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران با بیان اینکه هر سال دو نشست در قالب دورهمی با قهرمانان المیپکی و حهانی برگزار می شود، تاکید کرد: این نشست ها موجب همدلی و همراهی بیشتر ورزشکاران با یکدیرگر در زیز چتر بسیج خواهد شد. حسینیان به دیدار ورزشکاران بسیجی با علما و مراجع تقدلید اشاره کرد و گفت: همچون سال های گذشته، امسال نیز دیداری با دو تن از علمای عظام و مراجع تقلید حضرات آیت الله جوادی آملی و آیت الله علوی گرانی خواهیم داشت. وی از از برگزاری اولین اردوی جهادی ورزشکاران بسیجی در شهرستان نکا خبر داد و اظهار کرد: اردوی جهادی ورزشکاران برای اولین بار در مازندران و در شهرستان نکا برگزار شد ، دومین اردوی جهادی در آهنگر کلای میاندورود خواهد بود.

حسینیان تعداد ورزشکاران مازندران را  150 هزار نفر دانست و تصریح کرد: ده درصد از این تعداد عضو سازمان بسیج ورزشکاران هستند که امسال این تعداد افزایش دو هزار نفری خواهد داشت.