برگزاری ۳۰۰ عنوان برنامه در شهرستان چالوس

سرهنگ جابر_عسکری در کنفرانس خبری بمناسبت هفته بسیج با اشاره به نقش غیرقابل انکار و روحیه ایثارگری، رشادت و فداکارانه بسیج در ابتدای انقلاب، دفاع مقدس و دوران سازندگی اظهار داشت: در سالهای اخیر نیز بسیج در تمامی عرصه های سیاسی، اقتصادی، عمرانی و فرهنگی حضور فعال دارد و تاثیر شگرفی داشته است. به گزارش […]

3
سرهنگ جابر_عسکری در کنفرانس خبری بمناسبت هفته بسیج با اشاره به نقش غیرقابل انکار و روحیه ایثارگری، رشادت و فداکارانه بسیج در ابتدای انقلاب، دفاع مقدس و دوران سازندگی اظهار داشت: در سالهای اخیر نیز بسیج در تمامی عرصه های سیاسی، اقتصادی، عمرانی و فرهنگی حضور فعال دارد و تاثیر شگرفی داشته است.
به گزارش حرف، وی همچنین از خدمات بسیج در حوادث طبیعی و بحران سیل و زلزله یاد کرد و بیان داشت: در چهل سال گذشته انقلاب اسلامی و تأسیس تأسیس بسیج، در بخش سازندگی و محرومیت زدایی تفکر بسیجی حاکم بوده است.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری ۵۰ برنامه و ۳۰۰ عنوان-برنامه در هفته بسیج خاطرنشان کرد: برگزاری میز خدمات‌رسانی در روستای انگوران با مشارکت دستگاههای اجرایی شهرستان از برنامه های شاخص امسال است.
عسکری ادامه داد: برگزاری غرفه بومی،محلی و برنامه های متنوع بانوان از سوی حوزه حضرت زینب(س) در ابتدای جمعه بازار، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان در سالن چهار هزار نفره،عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات قویترین مردان در هچیرود، راه اندازی رادیو بسیج، افتتاح خانه محروم در شهرستانک، جشنواره آشپزی دلگشا، محافل انس با قرآن، مسابقات ورزشی و فرهنگی و مسابقه نقاشی خیابانی برای کودکان از جمله مهمترین برنامه های هفته گرامیداشت بسیج در شهرستان چالوس خواهد بود.
فرمانده بسیج شهرستان چالوس همچنین به خدمات بسیج در سازندگی تصریح کرد: در بخش احداث خانه محروم، در سال‌جاری ۳۰ سهمیه داریم که ۱۵ زمین تحویل داده شد، از این تعداد ۱۳ پروژه آغاز شده که این پروژه‌ها با کمک خیرین، وام کمیته امداد و بنیاد مسکن در دست اجراست.
وی همچنین از برگزاری اردوهای سه و هفت روزه سازندگی خبر داد گفت: در این اردوها تعمیر منازل خانواده شهدا، رنگ آمیزی مدارس، ساخت سرویس بهداشتی و برنامه هایی از این دست اجرایی می‌شود.