برگزاری مسابقات ورزشی بیمه سلامت منطقه 1 در مازندران

مسابقات ورزشی کارکنان بیمه سلامت منطقه یک کشور با حضور نمایندگانی از استانهای گلستان، سمنان و مازندران در ساری برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران ، به منظور ایجاد وحدت، نشاط و سلامتی همچنین ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی بین کارکنان، مسابقات ورزشی در رشته های تنیس روی میز، دو […]

3

مسابقات ورزشی کارکنان بیمه سلامت منطقه یک کشور با حضور نمایندگانی از استانهای گلستان، سمنان و مازندران در ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران ، به منظور ایجاد وحدت، نشاط و سلامتی همچنین ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی بین کارکنان، مسابقات ورزشی در رشته های تنیس روی میز، دو و میدانی و شنا با حضور نمایندگان استان های گلستان، سمنان و مازندران برگزار شد.

دکتر دژکام، معاون پشتیبانی و توسعه منابع این اداره کل طی سخنانی در مراسم تجلیل از برگزیدگان رشته های ورزشی برگزار شده گفت: این دوره از مسابقات با شعار ورزش، نشاط و سلامت در راستای ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی همچنین تقویت جو همدلی و اتحاد بین کارکنان برگزار شد. وی افزود: یکی از راه های مهم دستیابی به سلامت و شادابی، ورزش است که می تواند نقش مهمی در ایجاد انگیزه و روحیه شاداب جهت ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم شریف ایفا نماید.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع این اداره کل در ادامه افزود: انسان سالم به عنوان محور توسعه هر کشور است و سلامتی نیز با ورزش قابل دستیابی است و برگزاری این گونه مسابقات به صورت سازمان یافته می تواند کمک قابل توجهی به شادابی جامعه و ادارات نماید.لازم به ذکر است در پایان این دوره از مسابقات، به ترتیب استان های مازندران، گلستان و سمنان در رشته تنیس روی میز و استان های گلستان ، مازندران و سمنان در رشته های دو و میدانی و شنا حائز رتبه های برتر و مورد تجلیل قرار گرفتند.