برگزاری لیگ قهرمانی بوکس مازندران

سرپرست هیأت بوکس مازندران از راه‌اندازی لیگ قهرمانی استان در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد. پرویز نصیری با اشاره به استقبال خوب جوانان به ورزش بوکس در سطح مازندران، گفت: با همت ادارات ورزش و جوانان و هیأت‌های شهرستان‌ها لیگ قهرمانی از اردیبهشت سال 96 راه‌اندازی می‌شود. وی، برگزاری کلاس‌های آموزشی مربی‌گری و داوری […]

سرپرست هیأت بوکس مازندران از راه‌اندازی لیگ قهرمانی استان در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

پرویز نصیری با اشاره به استقبال خوب جوانان به ورزش بوکس در سطح مازندران، گفت: با همت ادارات ورزش و جوانان و هیأت‌های شهرستان‌ها لیگ قهرمانی از اردیبهشت سال 96 راه‌اندازی می‌شود.

وی، برگزاری کلاس‌های آموزشی مربی‌گری و داوری را از دیگر برنامه‌های سال آینده خبر داد و تصریح کرد: برگزاری اردوهای مشترک با تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان از دیگر برنامه‌های هیأت برای بوکس استان برای سال آینده است.

سرپرست هیأت بوکس مازندران در ادامه استعدادیابی ورزشکاران بوکس را از اولویت‌های مهم برنامه هیأت عنوان کرد و گفت: کشف استعداد ورزشکاران توسط مربیان حضور بوکسورهای متعدد مازندرانی را در اردوهای مختلف تیم ملی فراهم کرد. به گزارش فارس، نصیری در پایان گفت: مازندران از استان‌های فعال برای حضور در لیگ قهرمانی کشور است که مشارکت و همکاری خوبی در برگزاری این مسابقات با فدراسیون دارد.