برگزاری رزمایش ۲۴ساعته امنیتی_اقتدار سپاه در چالوس

  ر جابر عسکری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان چالوس از برگزاری رزمایش ۲۴ساعته امنیتی_اقتدار روز جمعه در چالوس خبر داد. به گزارش حرف آنلاین، سرهنگ عسکری ضمن تقدیر از اهالی رسانه به جهت حضور میدانی در پوشش خبری وقایع مختلف شهرستان، در شرح جزییات برنامه این رزمایش اظهار داشت: رزمایش محمد رسول الله(ص) در […]

 

عکس اصلی صفحهر

جابر عسکری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان چالوس از برگزاری رزمایش ۲۴ساعته امنیتی_اقتدار روز جمعه در چالوس خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین، سرهنگ عسکری ضمن تقدیر از اهالی رسانه به جهت حضور میدانی در پوشش خبری وقایع مختلف شهرستان، در شرح جزییات برنامه این رزمایش اظهار داشت: رزمایش محمد رسول الله(ص) در صبحگاه آدینه ۲۳ شهریورماه از سالجاری، همزمان با سراسر استان، از محل سپاه ناحیه چالوس آغاز و بمدت ۲۴ساعت بطول خواهد انجامید.

وی تصریح کرد: این رزمایش با حضور بیش از ۵۰۰ نیرو از دو گردان انجام خواهد پذیرفت.

عسکری با اعلام اینکه رزمایش سال گذشته چالوس موفق به کسب رتبه نخست در استان شد؛ افزود: با آغاز این رزمایش، قرارگاه محرومیت زدایی نیز که از مدت ها پیش فعالیت خود را آغاز نموده است، به این مجموعه خواهد پیوست و طی ۲۴ساعت، علاوه بر اقدامات فرهنگی و آموزشی، به ارایه خدمات به برخی از خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت نیز خواهیم پرداخت.

وی ادامه داد: در برنامه های محرومیت زدایی که با مشارکت سپاه ناحیه، کمیته امداد و خیرین در حال انجام است، ساخت و بازسازی واحدهای مسکونی جهت محرومین، ارایه خدمات ویژه و توزیع سبد کالا و سبد لوازم التحرير به خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت، بهسازی مدارس و… را شامل می شود.

سرهنگ عسکری یادآور شد: حضور بسیج مردمی در قالب جهاد سازندگی و با هدف ارایه خدمات به آحاد جامعه و حتی حضور موثر در مواقع دفاع از مرز و بوم کشور، از بدو انقلاب کلید خورده است و امروز با استقبال بیشتر مردمی به ارایه خدمات به اقشار آسیب پذیر و نیازمند جامعه مشغول می باشد.

وی همچنین گفت: در روز شنبه آتی، چالوس شاهد رژه خودرویی و موتوری با همراهی گردان های رزمی سپاه خواهیم بود.

وی از رژه ی امدادی پلیس، ۱۱۵، آتش‌نشانی و… در روز ۳۱ شهریور در چالوس خبر داد.

عسکری در خاتمه با اعلام شماره ۱۱۴، آمادگی بسیج و سپاه منطقه را در برخورد با متخلفین اقتصادی اعلام داشت.