برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله در رامسر

فرمانده سپاه رامسر ازبرگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله در رامسر خبرداد. به گزارش حرف آنلاین سرهنگ محمد محمدی در نشست خبری بمناسبت رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله با بیان اینکه در شهریور سال جاری دو مرحله رزمایش با عنوان اقتدار عاشورائیان حضرت محمد انجام میشود تصریح کرد: اعزام گروه های […]

فرمانده سپاه رامسر ازبرگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله در رامسر خبرداد.

به گزارش حرف آنلاین سرهنگ محمد محمدی در نشست خبری بمناسبت رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله با بیان اینکه در شهریور سال جاری دو مرحله رزمایش با عنوان اقتدار عاشورائیان حضرت محمد انجام میشود تصریح کرد: اعزام گروه های جهادی به مناطق شهرستان با شناسایی بسیج سازندگی که از ۹ شهریور الی ۲۶ شهریور است که یک نمونه بصورت نمادین در سپاه رامسر برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه هدف سپاه و بسیج،سازندگی و توسعه فرهنگ محرومیت زدایی و ایجاد روحیه امید بین مردم است تا خودسازی درونی بسیج آغاز شود گفت: این اقدامات لبیک به فرمایش امام است که فرمودند تنها کسانی با ما میمانند که تا آخر با ما همراه باشند

فرمانده سپاه رامسر گفت: در حال حاضر دشمن در راس آن آمریکا همه را بسیج کرد و به این نتیجه رسید جنگ سخت جواب نمیدهد و این به نحوی باعث شد دشمن جرات حمله نظامی نداشته باشد و با جنگ اقتصادی بدنبال فشار بر مردم و جوانانی هستند که این صحنه را ندیدند تا نا امید شوند و تنش سیاسی ایجاد کنند و جامعه را به سوی ناامنی ببرند.

سرهنگ محمدی افزود: در راستای تقویت روحیه مردم، خنثی سازی توطئه دشمن و به پاس گرامیداشت ۸ سال دفاع مقدس فراخوانی گردان بیت المقدس برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: رزمایش اقتدار عاشورایی روز جمعه در سطح استان مازندران در پادگان شهید قلیزاده با ۲ گردان شهید شفیع علیزاده و شهید مدافع حرم تاش موسی برگزار می شود.

وی افزود: بعد از اجرای صبحگاه گردان اقتدار عاشورایی را بصورت پیاده روی انجام میدهند و با اعزام به پادگان شهید قلیراده کلاس های تخصصی انجام می شود.

سرهنگ محمدی گفت: جلسه قرارگاه پشتیبانی امام هادی توسط فرماندار و مسئولین برگزار شد و از مسئولین جهت برپایی این رزمایش تقدیر و تشکر میکنم.

وی تصریح کرد : فرماندار و شهردار با ایجاد بازارچه صنایع دستی گامی برزگ در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی برداشتند.