برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه در رامسر

برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه در رامسر نشست تولید کنندگان گل و گیاه به منظور بررسی موانع صادرات باحضور مهندس تقوی مدیر کل دفتر گل و گیاهان زینتی وزارت جهادکشاورزی ،فرماندار ،جمعی از مسولان در رامسر برگزارشد. به گزارش حرف، این مقام مسول وزارت جهاد کشاورزی از برگزاری دومین جشنواره بین المللی […]

photo_2019-01-16_20-31-34

برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه در رامسر نشست تولید کنندگان گل و گیاه به منظور بررسی موانع صادرات باحضور مهندس تقوی مدیر کل دفتر گل و گیاهان زینتی وزارت جهادکشاورزی ،فرماندار ،جمعی از مسولان در رامسر برگزارشد.

به گزارش حرف، این مقام مسول وزارت جهاد کشاورزی از برگزاری دومین جشنواره بین المللی گل و‌گیاه اردیبهشت سال ۹۸ در رامسر خبر داد.

تقوی گفت :رامسر همیشه پیشقدم و پیشرو بوده و ازهمین امروز ستاد راتشکیل و برای برپایی آن برنامه ریزی می نماییم و بطور ویژه از فرماندار رامسر تقدیر وتشکر می نماییم

. محمد آزاد فرماندار رامسر ماههاست بطور جدی در این زمینه پیگیر بوده تا بلکه بتواند برای دومین سال دوباره این رویداد بزرگ را در رامسر میزبانی نماید. میزبانی شایسته نخستین نمایشگاه و سمپوزیوم بین المللی گل و گیاهان زینتی تجربه خوبی را پیش روی متولیان قرار داد و کار اتحادیه گل و گیاه شهرستان و تولیدکنندگان بومی شایسته تقدیر است.