برگزاری جلسه امر به معروف و نهی از منکر در آبفار مازندران

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر با حضور معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر استانداری مازندران ،مدیرعامل و اعضای شورای فرهنگی و دینی شرکت آبفار استان در سالن جلسات این شرکت برگزار شد. به گزارش حرف به نقل از اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب […]

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر با حضور معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر استانداری مازندران ،مدیرعامل و اعضای شورای فرهنگی و دینی شرکت آبفار استان در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.
به گزارش حرف به نقل از اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛ در این جلسه مهندس عبدالهی با اشاره به برخی از فعالیتهای امور فرهنگی و دینی اظهار داشت: پرداختن به مسائل فرهنگی و دینی در کنار رسالتهای سازمانی یک ضرورت است و اعضای این شورا در تلاش هستند با برنامه ریزی های مدون اقدامات امور فرهنگی و دینی را مدیریت کنند.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران گفت: فعالیتهای امور فرهنگی و دینی از جمله اولویتهای این شرکت محسوب می شود که فعالیتهای فراوانی در حوزه های مختلف از جمله امر به معروف و نهی از منکر ،ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت،عفاف و حجاب و آموزشهای فرهنگی برای کارکنان انجام داده است .
وی افزود: با توجه به اهمیت مقوله فرهنگی و دینی، برنامه امر به معروف و نهی از منکر یکی از مولفه هایی است که تلاش می کنیم با همکاری مدیران و معاونین این مهم را بیش از پیش با برنامه های متعدد و متنوع پیش ببریم.
در ادامه سرهنگ امیری معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر استانداری مازندران ضمن تقدیر از برگزاری این جلسه به تشریح اهم فعالیتهای سازمانی که در ابلاغیه سالجاری آمده است،پرداخت.