برگزاری بزرگداشت «اردیبهشت مقاومت» از مازندران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از برگزاری بزرگداشت «اردیبهشت مقاومت» در شهرستان آمل خبر داد. سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در جلسه ستاد بزرگداشت «اردیبهشت مقاومت» که در اداره کل حفظ آثار مازندران برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عملیات والفجر6، اظهار […]

83178

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از برگزاری بزرگداشت «اردیبهشت مقاومت» در شهرستان آمل خبر داد.

سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در جلسه ستاد بزرگداشت «اردیبهشت مقاومت» که در اداره کل حفظ آثار مازندران برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عملیات والفجر6، اظهار داشت: نقش رزمندگان لشکر ویژه 25 کربلا در این عملیات مغفول واقع شد و باید بیشتر به آن پرداخته شود.

وی از تشکیل ستاد بزرگداشت «اردیبهشت مقاومت» در استان خبر داد و این ستاد را شامل 4 ستاد اجرایی استانی با ریاست اداره کل حفظ آثار و سپاه آمل، سپاه بابل و سپاه محمودآباد دانست که دارای چهار کمیته برنامه ریزی، ثبت نام، اجرایی و رسانه ای خواهد بود.

وی از ثبت «اردیبهشت مقاومت» در تقویم فرهنگی استان خبر داد و با تأکید بر ضرورت حفظ و زنده نگه داشتن این حماسه به صورت ملی‌تر، افزود: دومین بزرگداشت شهدای مدافع حرم با رویکرد راهیان نور و اربعین حسینی پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان آمل برگزار خواهد شد.