برپایی محفل انس در حریم یار در ساری

محفل قرآنی «درحریم یار» با همکاری حوزه هنری مازندران برگزار خواهد شد. به گزارش حرف آنلاین، شامگاه سه شنبه 8 خرداد سال جاری، ساعت 20:30 مسجد النبی(ص) شهرستان ساری میزبان برنامه ای با حضور قاریان کتاب آسمانی و علاقمندان علوم و معارف قرآنی خواهد بود. گفتنی است در این محفل که با همکاری حوزه هنری […]

IMG15222689

محفل قرآنی «درحریم یار» با همکاری حوزه هنری مازندران برگزار خواهد شد.

به گزارش حرف آنلاین، شامگاه سه شنبه 8 خرداد سال جاری، ساعت 20:30 مسجد النبی(ص) شهرستان ساری میزبان برنامه ای با حضور قاریان کتاب آسمانی و علاقمندان علوم و معارف قرآنی خواهد بود.

گفتنی است در این محفل که با همکاری حوزه هنری استان، هیات امنا مسجد النبی(ص) شهرستان ساری و پایگاه بسیج شهید اشرفی اصفهانی برگزار می شود  گروه بین المللی تواشیح «شمس» به اجرا ی برنامه خواهند پرداخت و «حمید شیخ زاده» ( قاری ممتاز بین المللی قرآن کریم) آیاتی چند از کلام وحی را قرائت می کند.

همچنین از دیگر بخش های جذاب این نشست روحانی که « سید محمد هادی قاسمی» مناجات خوانی آن را عهده دار می باشد، خاطره گویی «هادی ایزد پناهی» است که خود از شاهدان حادثه منا بوده است.

شایان ذکر است این دومین همکاری فرهنگی هنری حوزه هنری مازندران با مسجد النبی (ص)  ساری، پس از شب خاطره شهدای کوی آزادی) می باشد.