بروزرسانی و تنظیم اولیه ۵۲۶ سند اجاره موقوفات در میاندورود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندورود از بروزرسانی و تنظیم اولیه ۵۲۶ سند اجاره موقوفات در این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد سند اجاره از ابتدای سال جاری تاکنون بروزرسانی و تنظیم اولیه شده است. به گزارش حرف به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، محمدحسین […]

3
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندورود از بروزرسانی و تنظیم اولیه ۵۲۶ سند اجاره موقوفات در این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد سند اجاره از ابتدای سال جاری تاکنون بروزرسانی و تنظیم اولیه شده است.
به گزارش حرف به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، محمدحسین فاضلی با اشاره به اینکه بروزرسانی اسناد اجاره موقوفات از مهم‌ترین راهکار برای افزایش عواید موقوفات است، اظهار کرد: طبق نظر مراجع تقلید و علما اجاره‌بها موقوفات باید بروزرسانی تا نیت واقف به خوبی اجرا شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندورود با بیان اینکه بسیاری از نرخ اجاره‌بها موقوفات واقعی نیست و مربوط به سال‌های گذشته است، تصریح کرد: اجاره‌بها موقوفات باید متناسب با شرایط روز منعقد شود.
فاضلی خاطرنشان کرد: برخی از افراد که در ملک موقوفه قرار دارند هنوز رابطه استیجاری با اوقاف برقرار نکردند که در این راستا اوقاف با دعوت از مستاجران با آنها اجاره‌نامه منعقد می‌کند.
وی از بروزرسانی و تنظیم اولیه ۵۲۶ سند اجاره موقوفات در شهرستان میاندورود خبر داد و گفت: این تعداد سند اجاره از ابتدای سال جاری تاکنون بروزرسانی و تنظیم اولیه شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندورود خاطرنشان کرد: افزایش قانونی اجاره‌بها موقوفات موجب افزایش درامد موقوفه می‌شود که همین مسئله اجرای بهتر و بیشتر نیت واقف را در بر خواهد داشت.
فاضلی گفت: با اجرای نیت موقوفه اثرات مثبت بروزرسانی اجاره موقوفات دوباره به جامعه بر می‌گردد و همه آحاد جامعه از آن برخوردار می‌شوند.