برزای: هدف ماقهرمانی آسیا است

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: برای برد در دربی به زمین آمده بودیم و هدفمان نه تنها این دیدار بلکه قهرمانی در آسیا بود. بهنام برزای پس از برتری 3 بر 2 استقلال مقابل پرسپولیس در دربی 84 گفت: قبل از بازی هم‌قسم شده بودیم تا به پیروزی دست یابیم. در 3 بازی گذشته در […]

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: برای برد در دربی به زمین آمده بودیم و هدفمان نه تنها این دیدار بلکه قهرمانی در آسیا بود.

بهنام برزای پس از برتری 3 بر 2 استقلال مقابل پرسپولیس در دربی 84 گفت: قبل از بازی هم‌قسم شده بودیم تا به پیروزی دست یابیم. در 3 بازی گذشته در لیگ برتر به همه حریفان‌مان 3 گل زده بودیم و خدا را شکر در این دیدار نیز توانستیم به پرسپولیس 3 گل بزنیم.

وی ادامه داد: برای برد آمده بودیم و هدفمان نه تنها این دیدار بلکه قهرمانی در آسیا بود. امیدوارم روند موفقیت‌های ما تداوم داشته باشد و بتوانیم هواداران استقلال را هر روز بیشتر از گذشته خوشحال کنیم.

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که استقلال در این دیدار فقط 3 موقعیت گل داشت اما از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کرد، گفت: این اصل فوتبال است که هر تیمی از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کند در پایان به پیروزی دست یابد. ما هم در این دیدار از موقعیت‌های خود استفاده کرده و توانستیم به پیروزی دست یابیم.

برزای در پایان در خصوص تاکتیک دفاعی استقلال و استفاده از ضدحملات خاطرنشان کرد: از اول تاکتیک ما این بود روی ضدحملات به پرسپولیس ضربه بزنیم و خوشبختانه توانستیم در این امر موفق باشیم.