برخورداری ۲۱ درصدی مردم ساری از طرح های جمع آوری و تصفیه فاضلاب

مدیر امور آب وفاضلاب شهر ساری از برخورداری ۲۱ درصدی جمعیت این شهر از طرحهای جمع آوری و تصفیه فاضلاب خبر داد. به گزارش شرکت آبفاشهری مازندران، بهزاد برارزاده به تشریح عملکرد امور آبفای ساری از ابتدای سالجاری تا دی ماه پرداخت و افزود: در این مدت ۱۱۸۶۱ متر شبکه فاضلاب در این شهر احداث […]

مدیر امور آب وفاضلاب شهر ساری از برخورداری ۲۱ درصدی جمعیت این شهر از طرحهای جمع آوری و تصفیه فاضلاب خبر داد.

به گزارش شرکت آبفاشهری مازندران، بهزاد برارزاده به تشریح عملکرد امور آبفای ساری از ابتدای سالجاری تا دی ماه پرداخت و افزود: در این مدت ۱۱۸۶۱ متر شبکه فاضلاب در این شهر احداث شد.وی، با اشاره به نصب ۳۰۸۵ انشعاب جدید فاضلاب در ساری افزود: ۱۶۵۵۱ اشتراک با جمعیتی بالغ بر ۱۰۵ هزار نفر از شبکه جمع آوری فاضلاب برخوردار هستند.

مدیر امور آبفاشهری ساری، در بخش دیگری از سخنانش، به ۲۴هزار متر لوله گذاری آب در این شهر اشاره و تصریح کرد: این طرح به منظور آبرسانی به مناطق جدید و اصلاح شبکه فرسوده صورت گرفت.

برارزاده، ادامه داد: در این مدت ۲۷۳۶ کنتور خراب نیز تعویض شد.وی، با اشاره به نصب ۱۳۳۷ انشعاب جدید آب تصریح کرد: محوطه بیش از ۱۵ چاه تامین کننده آب شرب شهری ساماندهی ، زیباسازی و محصور شد.مدیر امور آبفاشهری ساری، ادامه داد: ساماندهی محوطه مخازن و ایستگاه های پمپاژ و ارتقای حفاظت فیزیکی تمامی منابع تولید نیز در حال انجام است.