در برابر خونه به خونه محکوم به برد هستیم

مالک باشگاه نساجی مازندران گفت: بازی سختی مقابل ملوان داشتیم که بازیکنان و کادر فنی به‌خوبی توانستند از این دیدار سربلند خارج و با این برد آماده دیدار برابر خونه به خونه شوند که در این بازی ما محکوم به برد تیم خونه به خونه هستیم . به گزارش فارس،  نساجی مازندران پس از برد […]

مالک باشگاه نساجی مازندران گفت: بازی سختی مقابل ملوان داشتیم که بازیکنان و کادر فنی به‌خوبی توانستند از این دیدار سربلند خارج و با این برد آماده دیدار برابر خونه به خونه شوند که در این بازی ما محکوم به برد تیم خونه به خونه هستیم .

به گزارش فارس،  نساجی مازندران پس از برد برابر ملوان خود را برای دیدار حساس مقابل خونه به خونه بابل که به‌نوعی داربی مازندران محسوب می‌شود، آماده می‌کند، به همین دلیل با فرهاد صنیعی‌فر مالک باشگاه نساجی مازندران گفتگو کردیم که در زیر می خوانید :

*در مورد شرایط تیم توضیح بفرمایید.

خدا را شکر تیم در شرایط خوبی قرار دارد و تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارد، به هر حال کمبودی که از نظر بدنی و روحی در آغاز نیم‌فصل دچارش بودیم، در حال رفع شدن است، رفته رفته بچه‌ها به مرز ایده‌ال نزدیک می‌شوند و انشاالله روز به روز هم بهتر از این خواهند شد.

*علی آذری به پیشنهاد شما وارد تیم شد و خیلی از نظر بدنی برای تیم مؤثر واقع شد.

بله به هر حال  آذری جز فوتبالیست‌های خوب ایران بودند که سابقه خوبی در فوتبال دارد، در ضمن ایشان با کارهای بدنی به خوبی آشنا هستند و من خودم از ایشان خواستم تا به تمرینات اضافه شده و از نظر بدنی به مجموعه کمک کند.

از نظر تاکتیکی هم با مسگرساروی همکاری و مشاوره می‌کنند و در حال حاضر هم کادر فنی و هم آذری و هم خودم از این قضیه خوشحال و راضی هستیم.

*برای بازی‌ها پاداش خاصی در نظر گرفته‌اید؟

بله همانطور که در بازی‌های گذشته بازیکنان پاداش گرفته‌اند، برای این چند بازی اخیر هم پاداش‌شان را خواهند گرفت و پاداش برد برابر ملوان را هم به بازیکنان و کادر فنی پرداخت خواهیم کرد.

*در مورد دیدار برابر خونه به خونه چه نظری دارید؟

بازی با خونه به خونه هم مانند تمام بازی‌ها سه امتیاز دارد و ما اگر بخواهیم در جدول مانده و با امید به آینده کار را پیش ببریم در این مسابقه محکوم به برد هستیم، در نتیجه باید تمام تلاش‌مان را به‌کار بگیریم تا از این دیدار با سربلندی و سه امتیاز خارج شویم.

*برای این دیدار پاداش خاصی در نظر گرفته‌اید؟

خیر، مگر پیروزی در این دیدار امتیاز بیشتری دارد؟ این دیدار هم مانند دیدارهای گذشته است و هیچ تفاوتی ندارد زیرا در نهایت برنده بازی سه امتیاز به حسابش واریز می‌شود.

*در مورد تعلیق عباس‌زاده چه نظری دارد؟

به هر حال این موضوع طوری است که باید راه‌های قانونی خود را طی کند، روز یکشنبه جلسه‌ای در کمیته انضباطی برگزار خواهد شد که انشالله با مدارک و مستنداتی که ارائه خواهیم کرد این سو تفاهم برطرف شود و محمد که جزو بهترین بازیکنان ما و آقای گل لیگ است در ادامه راه صعود به مجموعه مانند سابق کمک کند.

*در مورد حاشیه‌سازی‌هایی که از بیرون برای تیم اتفاق می‌افتد، چه نظری دارید؟

من چون در فوتبال زیاد حضور نداشتم تجربه کمتری نسبت به دوستان دارم که بدانم این حواشی از کجا رقم می‌خورد و قطعاً مدیرعامل محترم باشگاه، آقای رمضانی با توجه به شناختی که از این حواشی دارند این مسائل را پیگیری خواهند کرد، البته همه مجموعه باشگاه باید دست به دست هم دهند تا بتوانند حاشیه را از این تیم دور کنند و از خود بچه‌ها هم خواهش می‌کنم اگر حاشیه‌ای در اطراف‌شان است از آن دوری کنند تا در فضای سالم به کارمان ادامه دهیم.

*حرف پایانی.

از تمام بچه‌ها و کادر فنی بابت امتیاز اخیر تشکر می‌کنم و امیدوارم با یک بازی زیبا و بدون حاشیه با شکست خونه به خونه عیدی خوبی به هواداران بدهیم.