با من تماس هم نگرفتند چه برسد به مذاکره

کاپیتان تیم فوتبال نساجی می گوید دلش با رفتن از تیم نیست و می خواهد یک فصل دیگر بازی کند اما در پاسخ به برخی رفتارها باید از قائمشهر خداحافظی کند. محمد عباس‌زاده مهاجم نساجی قائمشهر بعد از شنیدن خبر پیشنهاد مالی سنگین وی به مسئولین باشگاه و در واکنش به این رفتار با گذاشتن […]

2

کاپیتان تیم فوتبال نساجی می گوید دلش با رفتن از تیم نیست و می خواهد یک فصل دیگر بازی کند اما در پاسخ به برخی رفتارها باید از قائمشهر خداحافظی کند.

محمد عباس‌زاده مهاجم نساجی قائمشهر بعد از شنیدن خبر پیشنهاد مالی سنگین وی به مسئولین باشگاه و در واکنش به این رفتار با گذاشتن پستی در صفحه اجتماعی اش تصمیم به خداحافظی از نساجی گرفت. او در این خصوص می‌گوید: خداحافظی‌ام با هواداران در صفحه اینستاگرام به رفتار آقایان و رو در رو کردن من با هواداران برمی گردد. گفته می‌شود محمد عباس‌زاده یک میلیارد و چهارصد میلیون تومانی برای ماندن در نساجی می خواهد. آنها با این کارشان می‌خواهند توپ را به زمین من پرت کنند تا هواداران از این بابت نگران و ناراحت باشند.

وی ادامه می دهد: به هواداران و حامیان همیشگی نساجی می‌گویم که اصلا چنین چیزی نیست و این آقایان حتی با من تماسی هم نگرفته‌اند چه برسد به اعلام  رقم درخواستی، توافقات و امضای قرارداد. شما مردم خوب قائمشهر می‌دانید که من به خاطر شما مردم از سایپا نیم فصل به اینجا آمدم تا به کمک کل تیم، کادرفنی و حضور پرشور شما نساجی را لیگ‌برتری کنیم. آیا واقعا به نظر شما این حرف‌ها که پشت سر من زده می‌شود حقیقت دارد؟ آیا واقعا من را اینطور شناختید؟ من همه جا اعلام کردم که نساجی خانه من است و می‌خواهم در این تیم بمانم تا سال آینده با پیراهن این تیم آقای گل لیگ‌برتر شوم و به افتخارات این تیم قائمشهری بیافزایم. واقعا اگر شما بودید چه پاسخی به این رفتار آقایان می‌دادید؟ من قضاوت را به عهده شما می‌گذارم چون می‌دانم که خوب من را می‌شناسید. به من حق بدهید که بخواهم بروم و خداحافظی کنم اگرچه با وجود عرق و علاقه‌ای که نسبت به پیراهن نساجی و شما عزیزان دارم هیچگاه نمی‌توانم از شماها خداحافظی کنم.

به گزارش “ورزش سه”، او در ادامه می‌گوید: نمی‌خواهم بیش از این درد و دل کنم و گلایه‌هایم را بگویم اما واقعا ناراحتم و نمی‌توانم سکوت کنم. وقتی من را مقابل شما قرار می‌دهند و می‌خواهند رابطه‌مان را بد کنند پس نباید سکوت کنم. من اجازه نمی‌دهم آنها حقی از شما و خودم ضایع کنند.

از عباس‌زاده می‌پرسیم با این اوصاف قصد دارد به کجا برود او می‌گوید: یکی، دو پیشنهاد خوب لیگ‌برتری دارم اما به خاطر نساجی تا به الان صبر کرده‌ام تا ببینم چه می‌شود. مطمئنا قصد رفتن به تیم دیگری را به خاطر هواداران خوب نساجی نداشتم و ندارم و دوست دارم در تیم شهرم بازی کنم ضمن آنکه از کار کردن با آقای نکونام احساس خوشایندی دارم اما اگر قرار باشد این شایعات ادامه‌دار شود آن وقت تصمیم دیگری خواهم گرفت.

مهاجم نساجی که یکی از آرزوهای قلبی‌اش پوشیدن دوباره پیراهن پرسپولیس است در این مورد می‌گوید: پرسپولیس و نساجی برای من به یک اندازه دوست داشتنی هستند تا به حال به آرزوهایم در نساجی رسیده‌ام از این به بعد دوست دارم به آرزوهایم در پرسپولیس برسم و برای رسیدن به آن هر روز و هر لحظه تلاش خواهم کرد. ضمن آنکه اکنون پنجره نقل و انتقالات این باشگاه بسته شده اما در آینده دوست دارم دوباره پیراهن این تیم را برتن کنم.