با حمایت مردم به کورس صعود بر می‌گردیم

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: با حمایت مردم و طرفداران خوب نساجی به کورس صعود بر می‌گردیم. علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی که روی خط برنامه فوتبال یک شبکه ورزش رفته بود در خصوص دو شکست نساجی مقابل خونه به خونه و ملوان و اینکه چه اتفاقی افتاد که از داوود مهابادی حمایت کردند گفت: به […]

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: با حمایت مردم و طرفداران خوب نساجی به کورس صعود بر می‌گردیم.

علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی که روی خط برنامه فوتبال یک شبکه ورزش رفته بود در خصوص دو شکست نساجی مقابل خونه به خونه و ملوان و اینکه چه اتفاقی افتاد که از داوود مهابادی حمایت کردند گفت: به خاطر مسائلی که ناخواسته در نیم فصل اول به وجود آمد و باشگاه از خط قرمزهای خود عبور نکرد ما یکسری تغییرات در نیم فصل داشتیم.

وی افزود: فرصت در تعطیلات نیم فصل خیلی کم بود و ما بازیکنان خوبی هم جذب کردیم البته این مسائل دلیل نمی‌شود و بابت شکست ها از مردم خوب مازندران و قائمشهر به خاطر نتایج دو هفته اخیر عذر‌خواهی می‌کنم ولی تیم ما بسیار تیم خوبی است و مطمئنا دوباره به کورس صعود بر می‌گردیم.

به گزارش مازندلیگ ، وی تاکید کرد: جلسه هیات مدیره هم برگزار شد و با توجه به اینکه باشگاه به توانایی مهابادی و بازیکنان تیم ایمان داشت از او خواستیم به کارش تا پایان فصل ادامه بدهد. مالک باشگاه شخص آقای صنیعی فر و مدیران هم از وی حمایت قاطع خواهند داشت.امیری با اشاره به اینکه متاسفانه در رسانه‌ها به برخی بازیکنان نساجی انگ کم کاری زده شده است گفت: بازیکنان نساجی بازیکنان با غیرتی هستند، ما از آنها انتظار داریم توانایی هایی که ما از آنها شناخت داریم از خود بروز بدهند. به هیچ عنوان بازیکنان نساجی کم‌کاری نکرده و نخواهند کرد و انگ بی غیرتی به هیچکدام از آنها نمی‌چسبد.وی در پایان گفت: هواداران عزیز نساجی مطمئن باشند که تمام فکر و ذکر مالک و مدیران باشگاه این است که تیم به کورس برگردد و مطمئنا با حمایت مردم از این هفته پیروزهای نساجی آغاز خواهد شد.