بانوی ۴۶ ساله قائم‌شهری قربانی بارش شدید باران

سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، از جان باختن زن ۴۶ ساله قائم‌شهری در منطقه سید ابوصالح شهرستان قائمشهر به دلیل غرق‌شدگی در رودخانه خبر داد. زکریا اشکپور در گفت و گو با حرف مازندران، اظهار کرد: در ساعت ۲۲ شب پنجشنبه ۲۷ دیماه خبر غرق شدن یک نفر به مرکز ارتباطات […]

82412469-71376814
سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، از جان باختن زن ۴۶ ساله قائم‌شهری در منطقه سید ابوصالح شهرستان قائمشهر به دلیل غرق‌شدگی در رودخانه خبر داد.
زکریا اشکپور در گفت و گو با حرف مازندران، اظهار کرد: در ساعت ۲۲ شب پنجشنبه ۲۷ دیماه خبر غرق شدن یک نفر به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام شد.
وی افزود: این حادثه در منطقه سید ابوصالح شهرستان قائمشهر اتفاق افتاد.
اشکپور تصریح کرد: در این حادثه خانم ۴۶ ساله به دلیل خروج از خودروی در حال گذر از رودخانه گرفتار سیلاب شد و در آب غرق شد و پیکر این خانم توسط اهالی در مکانی دورتر از آب بیرون کشیده شد.
سخنگوی اورژانس مازندران، گفت: تیم اورژانس خیابان ساری شهرستان قائمشهر به محل حادثه اعزام شد و پس از بررسی وضعیت مصدوم دریافتند که وی فاقد علائم حیاتی است که بلافاصله اقدامات پیشرفته احیاء با لوله گذاری در نای راآغاز کردند.
وی یادآور شد: احیاء قلبی ریوی در مسیر انتقال به مرکز درمانی در داخل آمبولانس و بیمارستان ادامه داشت اما متاسفانه بی تاثیر بود.