باقی ماندن 143 نفر در رقابت انتخاباتی مجلس در مازندران

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران از باقی ماندن 143 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه مازندران خبر داد. مهرداد ابراهیمی دقایق قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به انصراف 42 نفر از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از زمان تایید شورای نگهبان تاکنون اظهار کرد: 143 نفر […]

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران از باقی ماندن 143 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه مازندران خبر داد.

خبرگزاری فارس: باقی ماندن 143 نفر در رقابت انتخاباتی مجلس در مازندران

مهرداد ابراهیمی دقایق قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به انصراف 42 نفر از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از زمان تایید شورای نگهبان تاکنون اظهار کرد: 143 نفر به عنوان نامزدهای قطعی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه مازندران حضور دارند.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان صلاحیت 185 نفر از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در 9 حوزه انتخابیه مازندران را تایید کرده بود، افزود: در نخستین روز از آغاز تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی 23 نفر با حضور در ستاد انتخابات شهرستان‌های مازندران انصراف خود را اعلام کرده بودند.

دبیر ستاد انتخابات استانداری مازندران تصریح کرد: امروز نیز با پایان تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در مجموع 42 نفر از نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از صحنه رقابت انصراف داده‌اند.

وی با یادآوری این نکته که مازندران 9 حوزه انتخابیه دارد و از این حوزه‌ها 12 نماینده به مجلس دهم راه می‌یابند، گفت: از مردم تقاضا می‌شود با حضور پرشور خود در انتخابات فردا برگ زرین دیگری را در تاریخ ایران اسلامی رقم بزنند.