باشگاه نساجی را باید از ابتدا بسازیم

  مهدی پرهام، یکی از مالکان باشگاه نساجی گفت : با بررسی هایی که انجام داده ایم به این نتیجه رسیده ایم که باشگاه نساجی را دوباره از ابتدا بسازیم. پرهام افزود : نساجی از نظر زیرساخت مشکلات زیادی دارد. به طور مثال شما ببینید، در همین فصلی که گذشت به ما گفته اند که […]

 

مهدی پرهام، یکی از مالکان باشگاه نساجی گفت : با بررسی هایی که انجام داده ایم به این نتیجه رسیده ایم که باشگاه نساجی را دوباره از ابتدا بسازیم.

پرهام افزود : نساجی از نظر زیرساخت مشکلات زیادی دارد. به طور مثال شما ببینید، در همین فصلی که گذشت به ما گفته اند که باید برای انجام مسابقه و تمرین در ورزشگاه شهید وطنی، ۸ تا ۱۰ میلیون تومان بابت اجاره  پرداخت کنیم در صورتی که این استادیوم مانند باشگاه نساجی متعلق به مردم است. ما در قائمشهر و نساجی ادعای مالکیت نداریم، ادعای مالکیت برای کسانی است که به دنبال سود یا منفعتی هستند ولی من از ابتدا اعلام کرده ام که از طریق باشگاه نساجی به دنبال هیچ منافعی نیستم ولی آقایانی که تازه از راه می رسند ابتدا سودهایی که فکر می کنند از بغل باشگاه نصیب شان می شود را محاسبه می کنند. وی خاطر نشان کرد : در همین نیم فصل نخست و زمانی که قصد واگذاری باشگاه را داشتم با چند نفر از این آقایان یا نمایندگان شان جلساتی را برگزار کردیم و برایم جالب بود که یکی از اولین سوالات شان، میزان سود یا امتیازی بود که قرار است با خرید باشگاه نساجی نصیب شان شود. در همین جلسات دیده ام که می گویم، خیلی از این آقایان به دنبال تجارت و بیزینس با باشگاه نساجی بوده اند ولی من طی این مدتی که در نساجی حضور داشتم خالصانه برای نساجی کار و هزینه کرده ام و هیچ ادعایی هم ندارم و با تمام وجود در خدمت باشگاه و هوادارانش هستم.

مالک باشگاه نساجی اظهار داشت : متاسفانه اتفاقاتی در قائمشهر می افتد که واقعا جای تفکر دارد. استادیوم شهید وطنی را طی مزایده ای به یک شخص واگذار کرده اند در حالی که انتظار می رفت اولویت واگذاری با باشگاه نساجی باشد. شما اگر نساجی را از قائمشهر بگیرید، فکر می کنید این رونق که در بین جوانان وجود دارد و موجب می شود تیم های زیادی در قائمشهر و حتی استان مازندران وجود داشته باشد، آیا معنی پیدا می کند؟ باید به این چیزها توجه داشت. اینکه فوتبال در قائمشهر و استان مازندران رونق دارد به این دلیل است که نساجی تیم پرهواداری است و یکی هم مثل ما هزینه های تیم را تامین می کند تا این تیم سرپا بماند. به گزارش نسیم ورزش ، وی تصریح کرد : ما در قائمشهر تنها هستیم و اگر از یکی کمک بخواهیم می گویند باشگاه مگر مالک ندارد؟ خب اگر شما هم به مالک کمک کنید تا تنها نباشد، چه اتفاقی می افتد؟ به این چیزها فشاری که از سوی عده ای خاص به مدیرعامل و سرمربی تیم که از سوی ما معرفی می شود را هم اضافه کنید. خب وقتی در کار ما دخالت می شود، تمرینات همیشه با حاشیه سازی همراه است، پیش از آغاز فصل به هر طریقی خط و نشان کشیده می شود، هزینه زمین تمرین و خوابگاه و سالن بدنسازی و … را هم که باید پرداخت کنیم، خب چه کاری است و تمرینات را انتقال می دهیم تا حداقل از وقوع برخی از این اتفاقات جلوگیری کنیم و برای بعضی از این موارد هم پولی پرداخت نکنیم و از همه مهمتر اینکه خودمان بالا سر تیم هستیم و بیشتر به مجموعه نزدیک می شویم تا ضعف و یا مشکلات بازیکنان را از نزدیک دیده و حل کنیم. شما بهترین مدیرعامل دنیا را هم بالا سر باشگاه بگذاری و مالک بالا سر باشگاه نباشد، باز هم مشکلاتی به وجود می آید.