بازدید معاون وزیر راه از بیمارستان 220 تختخوابی بهشهر

معاون وزیر راه و شهرسازی از روند اجرائی بیمارستان 220 تختخوابی شهرستان بهشهر به منظور تسریع در انجام عملیات اجرائی بازدید نمود . به گزارش حرف، محمد جعفر علیزاده و هیات همراه ، شاعری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستانی ، مدير فني و اجرايي اين اداره كل […]

6
معاون وزیر راه و شهرسازی از روند اجرائی بیمارستان 220 تختخوابی شهرستان بهشهر به منظور تسریع در انجام عملیات اجرائی بازدید نمود .
به گزارش حرف، محمد جعفر علیزاده و هیات همراه ، شاعری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستانی ، مدير فني و اجرايي اين اداره كل و جمعي از مسؤلين از بیمارستان 220 تختخوابی در حال ساخت بهشهر بازديد و عنوان نمود : بیمارستان جدیدالاحداث بهشهر به عنوان یکی از پروژه های مهم راه و شهرسازی، در کشور همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی به بهره برداری خواهد رسید.
علیزاده با اعلام اینکه در ماههای گذشته طرح های بسیار بزرگ درمانی به بهره برداری رسید و تعدادی در دست انجام است که بیمارستان جدیدالاحداث بهشهر برای افتتاح در چهلمین سال انقلاب به همراه طرح های مختلف دیگر قطعی شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه دغدغه دولت برای افزایش روز افزون رفاه اجتماعی است ، یادآور شد : در همین راستا باتوجه به اینکه بیمارستان جدیدالاحداث بهشهر از ابتدا به عنوان بیمارستان 160 تختخوابی بنا نهاده شد در ادامه راه و باتوجه به نیاز منطقه به 220 تختخواب افزایش یافت .
وی با اشاره به اتمام و یا در دست ساخت بودن 20 بیمارستان دیگر در همه نقاط کشور گفت : بیمارستان جدیدالاحداث بهشهر از جمله این طرح های بزرگ ملی است که همکاری و هماهنگی مناسبی بین پیمانکار و مسوولان استانی و شهرستانی آن وجود دارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد : براساس برنامه ریزی های انجام شده بیمارستان جدیدالاحداث بهشهر از 160 تخت به220 تخت افزایش می یابد و تخصص های پزشکی مانند زنان و زایمان ، کودکان و جراحی داخلی در این مرکز در مکانی انجام می شود .
همچنین در این بازدید ناصحی رئیس اداره راه و شهرسازی بهشهر اظهار داشت : ساخت و ساز این بیمارستان به مراحل پایانی رسیده و با نصب تجهیزات، در دهه فجر امسال شاهد افتتاح این بیمارستان خواهیم بود.
وی یاد آور شد : ساخت این بیمارستان سال 88 شروع شد و با زمینی به مساحت 25000 متر مربع و بنای 15000 متر مربع در سه طبقه بود و از ویزپی های این بیمارستان در بخش زایمان آن مجهز به LDR بوده که در سطح استان اولین بیمارستان مجهز به این تجهیزات میباشد .
گفتنی است : تجهیزات پنج گانه رختشور خانه ، رادیولوژی ، آشپزخانه ، آزمایشگاه و سی اس آر ، از دهم آذرماه نصب شده و مراحل اجرایی در حال پایان می باشد.