بازاریان وظیفه دارند در شرایط سخت اقتصادی به همنوعان کمک کنند

همزمان با چهل سالگی انقلاب اسلامی و دهه مبارکه فجر ، جشن اصناف به همت بسیج اصناف و اتاق اصناف شهرستان تنکابن و با حضور سید امیر حسینی جو فرماندار ویژه تنکابن ، ابراهیم عسگر پور معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری ، رضا آقاگلی بخشدار مرکزی ، روسای اتحادیه ها ، اصناف و بازاریان  […]

photo_۲۰۱۹-۰۲-۱۰_۱۹-۴۰-۱۵

همزمان با چهل سالگی انقلاب اسلامی و دهه مبارکه فجر ، جشن اصناف به همت بسیج اصناف و اتاق اصناف شهرستان تنکابن و با حضور سید امیر حسینی جو فرماندار ویژه تنکابن ، ابراهیم عسگر پور معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری ، رضا آقاگلی بخشدار مرکزی ، روسای اتحادیه ها ، اصناف و بازاریان  در سالن اجتماعات اتاق اصناف تنکابن برگزار شد.

اسماعیل حاجی ابراهیمی رئیس اتاق اصناف تنکابن در این مراسم ضمن خیرمقدم به حضار ، بازار را از ارکان مهم کشور دانست و گفت : نقش بازار و بازرایان در پویایی جامعه برکسی پوشیده نبوده و این وظیفه بازاریان است که در این شرایط سخت که بدلیل تحریم ها و دشمنی های دشمنان داخلی و خارجی بر کشور حاکم است ، به همنوع خود کمک کنند.

وی افزود : ما بازاریان باید در کنار مدیران خدمت رسان به مردم کمک کنیم تا انقلاب ما حفظ شود همانطوریکه در طول تاریخ انقلاب همواره بازاریان در تمامی عرصه ها نقش آفرینی  داشتند.

سید امیر حسینی جو فرماندار ویژه تنکابن هم در این مراسم با اشاره به فعالیت حدود 10 هزار واحد صنفی در تنکابن ، دایره نفوذ آنان را در عرصه های گوناگون بسیار گسترده برشمرد و گفت : این 10 هزار واحد صنفی مانند خون در شریانهای جامعه شهرستان تنکابن جریان دارند و نباشد نقش موثرشان را نادیده گرفت.

وی افزود : مشکلات اقتصادی باعث شده تا دایره ارتباطات مان باهم کم و محدود شود و این یک آسیب است و باید این حلقه ارتباطی تنگاتنگ شود.

حسینی جو با بیان اینکه بازار  و بازاریان همواره در الویت های شهرستان قرار دارد  ، اضافه کرد : من آمادگی دارم با راهنمایی و مشورت کارشناسانه بازاریان  در تنکابن فضایی بهتر را ایجاد کنیم.

فرماندار ویژه تنکابن بر نقش کلیدی بازار در جامعه تاکید کرد و گفت : همه ما در کنارهم باید تلاش کنیم تا ارزشهای نظام و آرمانهای انقلاب حفظ شود زیرا بسیاری در تلاش هستند تا شادمانی و امنیت ما را نبینند و به ایستادگی ما خدشه وارد کنند و ما با هوشیاری نباید به این افراد چنین اجازه ای بدهیم.