بازارچه صنایع دستی با ۱۳۰ غرفه در قائمشهر

حرف آنلاین:معاون فرماندار قائمشهر گفت: بازارچه سنتی و صنایع دستی در ۱۳۰ غرفه در شهرستان برپا می شود. ایمان پویامهر ظهر چهارشنبه در جلسه ساماندهی بازارچه سنتی و صنایع دستی قائمشهر اظهار داشت: این بازارچه به منظور حمایت و پشتیبانی از خانواده های کم درآمد، بی سرپرست و بد سرپرست با همکاری ادارات بهزیستی، بازرگانی، […]

حرف آنلاین:معاون فرماندار قائمشهر گفت: بازارچه سنتی و صنایع دستی در ۱۳۰ غرفه در شهرستان برپا می شود.

ایمان پویامهر ظهر چهارشنبه در جلسه ساماندهی بازارچه سنتی و صنایع دستی قائمشهر اظهار داشت: این بازارچه به منظور حمایت و پشتیبانی از خانواده های کم درآمد، بی سرپرست و بد سرپرست با همکاری ادارات بهزیستی، بازرگانی، کمیته امداد، جهادوکشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این بازارچه که در محل دائمی نمایشگاههای مازندران واقع در قائمشهر و در ۱۳۰ غرفه  برپا می شود و طی آن زنان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و همچنین زنان روستایی کلیه محصولات صنایع دستی و کشاورزی خود اعم از انواع  البسه و پوشاک تولیدی، ترشیجات، مربا و شیرینی های خانگی و … را عرضه خواهند کرد.

معاون فرماندار قائمشهر با اشاره به اینکه این شهرستان یک شهر ترانزیتی است، بیان کرد: ایجاد بازارچه های محلی دائمی در قائشمهر در ورودیهای آن می تواند ظرفیت ها و قابلیت های این شهرستان را به مسافران و دیگر هموطنان بشناساند.

پویامهر متولی اصلی این بازارچه ها را زنان سرپرست خانوار و یا بی سرپرست دانست و تصریح کرد: با ایجاد این امر، گام بزرگی در راه توسعه اشتغال زایی و کسب درآمد برای خانواده های کم بضاعت و نیازمند قائمشهر برداشته خواهد شد.

یادآور می شود بازارچه سنتی و صنایع دستی از ۲۲ تا ۲۷ اردیبهشت ماه همزمان با نمایشگاه سوغاتی و هدایا در محل دائمی نمایشگاههای مازندران واقع در شهرستان قائمشهر برگزار خواهد شد./مهر