باروس: در ایران محبوب‌تر از آمریکا هستم

آزادکار سرشناس آمریکایی از حضور دوباره‌اش در ایران ابراز خوشحالی کرد.  جردن باروس کشتی‌گیر تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در خصوص حضورش در جام‌جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه اظهار داشت: نسبت به کشور خودم در ایران محبوب‌تر هستم. وی ادامه داد: خوشحالم که شرایطی فراهم شد تا بار دیگر توانستم به ایران بیایم و این […]

آزادکار سرشناس آمریکایی از حضور دوباره‌اش در ایران ابراز خوشحالی کرد.

 جردن باروس کشتی‌گیر تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در خصوص حضورش در جام‌جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه اظهار داشت: نسبت به کشور خودم در ایران محبوب‌تر هستم.

وی ادامه داد: خوشحالم که شرایطی فراهم شد تا بار دیگر توانستم به ایران بیایم و این موضوع غیرقابل وصف است. کشتی ایران را به خاطره مردم و تماشاگرانش دوست دارم.

باروس درباره شرایط کشتی ایران گفت: شرایط کشتی ایران خوب بوده است و الان نسبت به قبل خیلی هم بهتر شده است. به نظرم حسن یزدانی بهترین کشتی‌گیر حال حاضر ایران است.

وی در پاسخ به این موضوع که به نظر می‌رسد بعد از ناکامی در المپیک شرایط روحیه خوبی ندارد، عنوان کرد: من صاحب 2 فرزند هستم. مسئولیت من در مقابل خانواده‌ام اهمیت دارد و نباید تمام حواسم معطوف به ورزش باشد و به زندگی شخصی‌ام هم باید رسیدگی کنم.

آزادکار مطرح آمریکایی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند بار دیگر بتواند صاحب مدال المپیک شود یا نه؟ گفت: تمام تلاشم این است که به این هدف برسم اما نسل تغییر کرده است و کشتی‌گیران جدیدی وارد میدان مبارزه شده‌اند.