باخت مقابل فجر سپاسی تلنگر به‌موقعی بود

محمود فکری در مورد شکست یک بر صفر مقابل فجر سپاسی اظهار داشت: بازی خوبی بود. قانون نانوشته فوتبال در این مسابقه برای ما اجرا شد. اینکه وقتی در بازی گل نزنی، گل می‌خوری، در مورد تیم ما صدق کرد. موقعیت‌های گل‌زنی زیادی را از دست دادیم و متأسفانه یک توپ روی دروازه ما آمد […]

محمود فکری در مورد شکست یک بر صفر مقابل فجر سپاسی اظهار داشت: بازی خوبی بود. قانون نانوشته فوتبال در این مسابقه برای ما اجرا شد. اینکه وقتی در بازی گل نزنی، گل می‌خوری، در مورد تیم ما صدق کرد. موقعیت‌های گل‌زنی زیادی را از دست دادیم و متأسفانه یک توپ روی دروازه ما آمد و گل شد و با همان یک گل هم بازنده شدیم.

وی افزود: این باخت یک تلنگر به‌موقع به تیم و بازیکنان ما بود. شاید به این باخت نیاز داشتیم تا بازیکنان به خودشان بیایند و بفهمند که هیچ چیز تمام نشده است و هر اتفاقی ممکن است در لیگ بیفتد. امیدوارم بازیکنان تیم ما در آینده با تمرکز و تلاش بیشتری در میدان حاضر شوند و بتوانیم امتیازات کامل مسابقات را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال مسجد سلیمان  در مورد از دست رفتن پنالتی در دقیقه 90+3 بازی گفت: فکر می‌کنم پنالتی در دقیقه ۹۴ بود، فشار بازی زیاد بود و دروازه‌بان تیم فجر سپاسی هم درخشید و درنهایت ما ۳ امتیاز را از دست دادیم. پنالتی هم در بدترین زمان ممکن اتفاق افتاد. پس از زدن ضربه پنالتی داور سوت پایان مسابقه را به صدا درآورد. ما هفته آینده با آلومینیوم اراک بازی داریم که این تیم از بادران هم دیروز امتیاز گرفته است. بازیکن اسبق استقلال در مورد دیدار استقلال و نفت آبادان در نیمه نهایی جام حذفی گفت: امیدوارم استقلال بتواند در این بازی به پیروزی برسد و فینال برسد.