بابل میزبان اردوی مشترک تیم ملی تنیس روی میز ایران و چین

اردوی مشترک تیم ملی تنیس روی میز ایران و چین از ۱۸ فروردین به مدت ۱۲ روزدر بابل برگزار می شود. رئیس اداره ورزش و جوانان بابل در این باره گفت که هشت نفر از تیم ملی پینگ پنگ ایران به همراه ۲ عضو تیم ملی چین در این اردو شرکت دارند.حبیب امیرنیا افزود : […]

اردوی مشترک تیم ملی تنیس روی میز ایران و چین از ۱۸ فروردین به مدت ۱۲ روزدر بابل برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابل در این باره گفت که هشت نفر از تیم ملی پینگ پنگ ایران به همراه ۲ عضو تیم ملی چین در این اردو شرکت دارند.حبیب امیرنیا افزود : این اردو با توجه به اینکه بابل به عنوان پایتخت پینگ پنگ ایران شناخته شده است و ورزشکاران بزرگی همچون نیما و نوشاد عالمیان را دارد ، با هدف ایجاد انگیزه در نوجوانان و جوانان در بابل برگزار می شود.وی ادامه داد : بازی های این اردو در خانه پینگ پنگ بابل برگزار می شود و چهار نفر از برترین های تیم ملی ایران پس از این اردوبه مسابقات کشورهای اسلامی و غرب آسیا اعزام خواهند شد .

امیرنیا گفت : در حاشیه این اردو یک تور بابلگردی به منظور آشنایی بازیکنان با جاذبه های تاریخی و گردشگری ایران هم برگزار می شود . به گزارش نسیم ورزش ،برادران نیما و نوشاد عالیمان ۲ ملی پوش پینگ پنگ از شهرستان ۵۳۰ هزار نفری بابل هستند.